Kofoed33 skriver:
Dejligt at der blev taget hånd om jer. Du blev måske derinde til fødslen var overstået?
Ja, men mærker dem altså ikke så meget, når de er så små og samtidig har de skal "kæmpe" sig igennem moderkagen.
Det er rigtig dejligt ja 
Ja det gjorde jeg. Blev indlagt Søndag og fik kørt kurve hver 3 time døgnet rundt, blev scannet osv mandag, tirsdag,onsdag her fik jeg lov at komme hjem og sov (da jeg stort set ikk fik sovet derinde) men skulle møde igen kl 7,30 torsdag morgen til kurve og scanning. Erling på Kolding sygehus scannede mig og sagde alt var fint, så spørger min svigermor ham om de er sikker på hun ikk kunne tage skade ved at hendes hjertelyd røg sådan op og ned. Og han havde forstået i de overlap de havde haft at hun ikk havde gjort dette siden Tirsdag. Så da kurven blev kørt Torsdag omkring kl 12 og halvanden time frem og hun der havde gjort det ca 6 gange kom han og sagde det blev et aks da de bedre kunne hjælpe hende udenfor maven end indeni jo. Så hun er født i 35+4 men havde en super fin størrelse på 3000g og 50 cm. Og hun var lige på p3 et par timer da hun ikk kunne trække vejret ordentlig men det kom hun hurtig efter. Men det er de længste 3-4 timer i mit liv!!!! Så hende kort da hun kom ud af maven og de tog hende ud bagved for at gøre hende ren og alt det, også da de kom og sagde hun sku på p3. Så kunne man lægge der og tude
Men hun har det super godt nu, og jeg fik den bedste behandling jeg kunne få
Anmeld