Kofoed33 skriver:
Hehe, det er min kat alt for sky for, hehe, børn/babyer er fjernen i hendes øjne, men vi håber da det ændre sig, når tøsen kommer ud. Hun er bange for børn og holder sig langt væk fra dem.
Men sjovt Daniel havde sådan et forhold til katten, det har jeg ikke hørt om før.
Hold da op, må man spørge hvad der lige var sket? Men hatten af for hende, håber jeg for hende til den tid.
Kattene gider ham heller ikke mere.
hunkatten kan godt finde på at kæle op af ham når hun går forbi, men så heller ikke mere.
Min gamle hankat løber sin vej, når han kommer for tæt på. Han er simpelthen for flagrende og larmende for ham 
Du må gerne spørge
Jeg blev sat igang pga. sukkersyge, og var jo derfor på sygehuset da veerne gik i gang, jeg havde ligget med monitor på fra kl 8 - 13, på jordemoderstuen, og vidste ikke at det ikke var normalt (havde jo ikkek prøvet det før
), fik lagt en ny stikpille kl 12, og blev sendt ned for at spise, og vi skulle komme på jordemoderstuen igen kl 15.
Veerne gik i gang mens jeg var i bad, og kl 15 humpede vi derned igen. Blev igen lagt med monitor, og de gik lidt frem og tilbage, og til sidst kom en lillel flok ind og sagde at hjertelyden dykkede lidt under veerne, men ikke noget alarmerende.
En halv times tid efter kom fødselslægen ind og snakkede kejsernit hhv. alm. fødsel med os, og blev enig med sig selv om, at vi lige så godt kunne komme på fødestuen med det samme, og så kunne vi dér beslutte hvad der skulle ske.
Kl. var ca. 16, og da vi kommer derop måler de igen hjertelyd osv., og lægen siger at hun mener det vil være bedst med et kejsersnit, hvad vi syntes om det? Og vi sagde, at hvis hun mente det var bedst, så var det sådan vi gjorde.
Og så gik det stærkt, der kom nogen og lagde kateter osv., min kæreste fik smidt noget grønt tøj i hovedet han skulle tage på, og så trillede vi ellers afsted. Kl. 17.04 var Daniel født, og de kunne så se på moderkagen, at der var en stor livløs plet, hvor der ikke kom ilt og næring igennem under veerne, så han ville ikke have overlevet en normal fødsel
Meget skræmmende at tænke på, og jeg tudede over det mange gange i dagene efter, selvom jeg sad med min lille perfekte dreng i armene
Men vi er lægen meget taknemmelig for at hun har lyttet til sin mavefornemmelse, og ikke været af den slags, som nærmest presser en alm. fødsel igennem.
Puha, det blev noget langt