Hurtigt smut på fødegangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
24 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Kofoed.

Da lillepigen har lagt sig helt dumt i dag, kunne jeg ikke mærke hende overhovedet, så jeg, kæresten og min søster var lige kort inde forbi fødegangen.

Vi valgte bare at tjekke hjertelyd, der kom hurtigt små dunk lyde, hvor jordmoder kigger undrede på mig - "kan du ikke mærke det?"- Det var åbenbart lille tøsen der hamrede til detopen. Vi fandt flere gange min hjertelyd (som var rart hurtigt) og til sidste fandt jordmoder tøsen hjertelyd og vi hørte det i 2 minutters tid, hvor imens hun sparkede flere gange ud efter detopen.

Jeg har endnu ikke rigtig mærket hende idag, men hjertet slog så flot, så er ikke itvivl om, at hun hygger sig derinde.

Andre der har foranliggende moderkage, som har været en tur forbi FG?

Lige en lille glædes update fra en rolig og helt igennem afslappet kommende moar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2011

Bambii

Kofoed33 skriver:

Da lillepigen har lagt sig helt dumt i dag, kunne jeg ikke mærke hende overhovedet, så jeg, kæresten og min søster var lige kort inde forbi fødegangen.

Vi valgte bare at tjekke hjertelyd, der kom hurtigt små dunk lyde, hvor jordmoder kigger undrede på mig - "kan du ikke mærke det?"- Det var åbenbart lille tøsen der hamrede til detopen. Vi fandt flere gange min hjertelyd (som var rart hurtigt) og til sidste fandt jordmoder tøsen hjertelyd og vi hørte det i 2 minutters tid, hvor imens hun sparkede flere gange ud efter detopen.

Jeg har endnu ikke rigtig mærket hende idag, men hjertet slog så flot, så er ikke itvivl om, at hun hygger sig derinde.

Andre der har foranliggende moderkage, som har været en tur forbi FG?

Lige en lille glædes update fra en rolig og helt igennem afslappet kommende moar

Det var godt at alt var fint..

Går det ellers godt ?

Anmeld

4. juni 2011

Nessie

Det var godt at høre, og aktiv var hun jo også, når hun lå og sparkede på dimserne

Når jeg var inde og blive tjekket, skulle Daniel altid lige mærke på remme og "plader", det var sådan en sjov fornemmelse, han kørte lige en hånd frem og tilbage og trykkede lidt. Det gjorde han ved alt der strammede lidt på maven
Også katten, når den lå og hyggede sig på toppen af maven

Håber I ellers har det godt

Anmeld

4. juni 2011

Kofoed.

Bambii skriver:

Det var godt at alt var fint..

Går det ellers godt ?

Alt er i skønneste orden med a.

Men det var da dejligt, at høre hende hjerte hamre afsted.

Anmeld

4. juni 2011

Fru.Mäes <3

Da jeg ventede Felix var vi osse lige forbi fødegangen, da jeg ikke synes jeg havde mærket ham en hel dag - men alt var i den fineste orden.. Min moderkage lagde osse foran ham Hende der undersøgte mig, sagde at han havde nok taget en dag på sofa'en

Anmeld

4. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Det var godt at høre, og aktiv var hun jo også, når hun lå og sparkede på dimserne

Når jeg var inde og blive tjekket, skulle Daniel altid lige mærke på remme og "plader", det var sådan en sjov fornemmelse, han kørte lige en hånd frem og tilbage og trykkede lidt. Det gjorde han ved alt der strammede lidt på maven
Også katten, når den lå og hyggede sig på toppen af maven

Håber I ellers har det godt

Ja, det er bare mor der ikke må mærke det. Sjovt nok var det min første jordmoder jeg var inde ved.

Kunne du så mærke en modreaktion? Min kat har en gang ligget på mavsen, der bliv hun så losset til, det var nok bare b der gjorde det dengang, men siden har hun i nærment sig maven, den er jo ond mod hende, hehe.

Vi har det fint, men vi reagere måske før andre ville, men det var helt iorden, vi skulle bare sige til igen, hvis hun driller os. Så indtil videre har jeg kun gode oplevelser med Koldings FG.

Anmeld

4. juni 2011

Sitrani

Jeg har også foranliggende moderkage, men mærker ham/hende hver eneste dag, og er også 36+0 i dag, så det kan næsten ikke undgåes, synes jeg

Anmeld

4. juni 2011

Kofoed.

FrøkenHedegaard skriver:

Da jeg ventede Felix var vi osse lige forbi fødegangen, da jeg ikke synes jeg havde mærket ham en hel dag - men alt var i den fineste orden.. Min moderkage lagde osse foran ham Hende der undersøgte mig, sagde at han havde nok taget en dag på sofa'en

Det er også helt iorden, at de gør det, jeg vil bare gerne liiige være sikker. Men alt var jo så fint.

Lækkert han bare tog en slapper og der ikke var noget i det.

Anmeld

4. juni 2011

Fru.Mäes <3

Kofoed33 skriver:

Det er også helt iorden, at de gør det, jeg vil bare gerne liiige være sikker. Men alt var jo så fint.

Lækkert han bare tog en slapper og der ikke var noget i det.

Og man skal osse bare tage afsted, hvis man føler der er noget anderledes Men er glad for at det hele bare er fint

Anmeld

4. juni 2011

Kofoed.

STN skriver:

Jeg har også foranliggende moderkage, men mærker ham/hende hver eneste dag, og er også 36+0 i dag, så det kan næsten ikke undgåes, synes jeg

Så langt er jeg overhovedet ikke endnu, hehe. Men normalt skal man også først mærke dagligt liv 25+0, men pga b, bør jeg mærke allerede nu, men igen var 24+5, så meget tættere på kommer jeg heller ikke.

Fik også afvide, at jo større hun bliver, jo hårde slog/sparker hun, så hun vil blive nemmere at mærke senere. Måske du også har erfaret det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.