Rød hale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Mira0911

Zeus skriver:

Siden i mandags mener jeg..?

Okey... Det var længe... Det har ikke været hudløs eller væskende på nogen måder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Mussen2

Er det sådan lidt blankt i overfalden? Så kan det være svamp.

Anmeld

3. juni 2011

Zeus

Hendes immunsystem har været helt fucked up de sidste 14 dage, først med feber i 3 dage, så kom der svamp i munden, så snotnæse, så astmatisk bronkitis, og nu det her.... Og hun har ellers ikke haft en eneste sygedag siden hun blev født for 7 mdr siden

Anmeld

3. juni 2011

DenHeldige

Zeus skriver:

Det virker ikke som om det gør ondt på hende, når vi tørrer hende eller giver hende salven på? Jo lige den første dag var hun lidt øm, men ellers ikke.. Tror det kom i mandags, mener jeg i hvert fald, og det er stadig lige så rødt, som det var den dag.. Men når hun ahr kravlet lidt rundt uden ble på, så er det lige som om, det tørrer helt ud, og så bliver en smule ru? Er det normalt for rød numse?

Men det generer hende ikke umiddelbart

At huden blir ru, når den har fået lidt "luft" skyldes sandsynligvis at rødmen skyldes alm hudløshed. umiddelbart tænker jeg fra fugten i bleen - så godt med luft og god creme til de små læber....

Anmeld

3. juni 2011

Zeus

Mira0911 skriver:

Okey... Det var længe... Det har ikke været hudløs eller væskende på nogen måder? 

Overhovedet ikke, bare rødt.. Og når det så er tørret lidt ind, når hun kravler rundt uden ble, så kommer der sådan en lidt hvid ru overflade

Anmeld

3. juni 2011

Zeus

Mussen2 skriver:

Er det sådan lidt blankt i overfalden? Så kan det være svamp.

Kun når hun lige har fået bleen af..

Anmeld

3. juni 2011

Zeus

DenHeldige skriver:

At huden blir ru, når den har fået lidt "luft" skyldes sandsynligvis at rødmen skyldes alm hudløshed. umiddelbart tænker jeg fra fugten i bleen - så godt med luft og god creme til de små læber....

Vi har prøvet at købe nogen andre bleer idag, også håber vi det kan hjælpe lidt på det også.. Hun har kravlet en del rundt uden ble de sidste par dage, men kan slet ikke se nogen forbedring

Anmeld

4. juni 2011

Zeus

DenHeldige skriver:

Elisabeth Ardens: Eight Hour creme er super god

Er det ikke alm creme? Må man godt bruge sådan noget, på det område? Og skal hun så have ble på med det samme, eller skal det være uden ble på?

Anmeld

4. juni 2011

DenHeldige

Zeus skriver:

Er det ikke alm creme? Må man godt bruge sådan noget, på det område? Og skal hun så have ble på med det samme, eller skal det være uden ble på?

det er salven derfra man skal bruge og ja, den er rigtig god til netop følsomme steder som der. Er lidt dyr, men man skal også bare bruge ganske lidt - de kan sagtens bruge ble samtidig....

Anmeld

4. juni 2011

Mira0911

Hvordan går det idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.