Rød hale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
28 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Zeus

Kan det forekomme kun på skamlæberne? Eller er vi så ude i noget andet evt  Cajsa har haft det i et par dage nu, og det er udelukkende på skamlæberne, og det er en smule tørt.. Har ikke haft rød hale før, hverken med hende eller Isabella, så ved ikke hvordan det plejer at se ud  Gættede umiddelbart på, at det nok "bare" var det, men har smurt med zinksalve siden det kom, og det har slet ikke hjulpet overhovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Mira0911

Julie kan også have røde skamlæber... og jeg smørre det med zinksalve... Hun plejer som regel kun at få det i forbindelse med rød numse... 

Ved ikke hvad det ellers kan være... 

Anmeld

3. juni 2011

Zeus

Mira0911 skriver:

Julie kan også have røde skamlæber... og jeg smørre det med zinksalve... Hun plejer som regel kun at få det i forbindelse med rød numse... 

Ved ikke hvad det ellers kan være... 

Hvor længe plejer man at skulle smørre med zinksalven, før man kan se en forbedring?

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Zeus skriver:

Hvor længe plejer man at skulle smørre med zinksalven, før man kan se en forbedring?

Vi kan se en forandring allerede dagen efter... Sommetider sammen dag om aften... 

Anmeld

3. juni 2011

marhemor

Min datter har også lige haft vanvittig rød hale, hvor det var værst på skamlæberne, så tænker at det vel godt kan sidde dér alene. Hun var helt hudløs og havde så mange smerter.

Vi forsøgte også med zinksalve, men det hjalp ikke nok, så vi prøvede noget der hedder panthenol, købt på apoteket, og det virkede altså helt fantastisk! Det virkede også som om at det lindrede på smerterne, så allerede dagen 12 timer efter kunne vi vaske hende uden at hun skreg i vildens sky...

God bedring med hende!

Anmeld

3. juni 2011

Zeus

Mira0911 skriver:

Vi kan se en forandring allerede dagen efter... Sommetider sammen dag om aften... 

Hmmm... Så tvivler jeg på at det bare er det  

Anmeld

3. juni 2011

Mira0911

Zeus skriver:

Hmmm... Så tvivler jeg på at det bare er det  

Hvor længe har du smurt det?

Anmeld

3. juni 2011

DenHeldige

Elisabeth Ardens: Eight Hour creme er super god

Anmeld

3. juni 2011

Zeus

marhemor skriver:

Min datter har også lige haft vanvittig rød hale, hvor det var værst på skamlæberne, så tænker at det vel godt kan sidde dér alene. Hun var helt hudløs og havde så mange smerter.

Vi forsøgte også med zinksalve, men det hjalp ikke nok, så vi prøvede noget der hedder panthenol, købt på apoteket, og det virkede altså helt fantastisk! Det virkede også som om at det lindrede på smerterne, så allerede dagen 12 timer efter kunne vi vaske hende uden at hun skreg i vildens sky...

God bedring med hende!

Det virker ikke som om det gør ondt på hende, når vi tørrer hende eller giver hende salven på? Jo lige den første dag var hun lidt øm, men ellers ikke.. Tror det kom i mandags, mener jeg i hvert fald, og det er stadig lige så rødt, som det var den dag.. Men når hun ahr kravlet lidt rundt uden ble på, så er det lige som om, det tørrer helt ud, og så bliver en smule ru? Er det normalt for rød numse?

Men det generer hende ikke umiddelbart

Anmeld

3. juni 2011

Zeus

Mira0911 skriver:

Hvor længe har du smurt det?

Siden i mandags mener jeg..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.