Barn med i fængsel....hvad mener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
29 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Aves.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

-Sigrid-

2. juni 2011

Madam Blå

Tja.. Det er jo ikke optimalt. Men hvis rammerne kan bære, at der er et barn, altså at de har enlille lejlighed for sig selv og barnet stadig kan gå i dp eller vuggestue, så ved jeg ikke om jeg kan se problemet i det. Hvad er alternativet? At datteren skal i familiepleje i de ti måneder?

Anmeld

2. juni 2011

sne190810

Fængsel er på ingen måde et sted for børn. Hverken det ene eller andet slags. Bum

Anmeld

2. juni 2011

Isabella_mor

jeg tror ikke det bliver så forfærdeligt for den lille pige hvis der er faciliteter der er egnede til et barn. hvis hun er tryg ved sin mor hvorfor skal hun så være et andet sted...

jeg syntes dog at det er RIEMLIG underligt at hun overhovedet kan få sit barn med i fængsel  enhver anden normal almindelig dansker havde fået sit barn fjernet hvis det var sådan.!!

Anmeld

2. juni 2011

sne190810

Kristinav skriver:

Tja.. Det er jo ikke optimalt. Men hvis rammerne kan bære, at der er et barn, altså at de har enlille lejlighed for sig selv og barnet stadig kan gå i dp eller vuggestue, så ved jeg ikke om jeg kan se problemet i det. Hvad er alternativet? At datteren skal i familiepleje i de ti måneder?

Blive hos sin far, evt? Jeg ved det ikke, men altså Erik må da også træde til som far

Anmeld

2. juni 2011

Isabella_mor

Kristinav skriver:

lige det jeg mener...  

fik bare ikke lige skrevet det korrekt..  

Anmeld

2. juni 2011

Isabella_mor

sne190810 skriver:

Blive hos sin far, evt? Jeg ved det ikke, men altså Erik må da også træde til som far

der tror jeg bare han er for gammel og for buisnessminded til at kunne tage opgaven..!!! tror den lille pige vil have det sværre med at mor er væk...! jeg ved ikke.. de helt små børn har jo oftest en tætter knyttet bånd til sin mor end til sin far... (ikke at det altid er sådan.)

Anmeld

2. juni 2011

Madam Blå

sne190810 skriver:

Ja, det ville jeg også mene var en mulighed. Men mener at have læst i et af sladderbladene, at han arbejder for meget, og vil ikke give afkald på sit job.. Altså i mine ører vil han ikke droppe jobbet for datteren.

Går ud fra, at det på den ene eller anden måde er sandt, siden han ikke træder til og siger, at han tager datteren i mens.

Og hvis det er sådan situationen ser ud, så synes jeg, hvis rammerne er til det, at det kan gå i de 10 måneder.

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

Men alternativt så mister barnet sin mor, sin primæromsorgsperson og dette skader jo virkelig børn...så jeg synes det fra barnets side er hendes redning at hun kan komme med sin  mor...de ydre rammer er knap så vigtige, som det at have sin primæromsorgsperson ved sig....det tænker jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.