Kærester hvor længe før sammenflytning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

FruHolm <3

her var det med det samme, Officielt ved folkeregister efter 1 uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

K.Rehder

Havde været officielt kærester i 3 uger tror jeg...hahahaha....Det var rigtig skørt, men det gik

Anmeld

2. juni 2011

Thalia

Vi havde kendt hinanden i 1½ års tid da vi flyttede sammen.

I starten var vi langdistancekærester, efter nogle måneder endte vi med at bo i samme by, men beholdt hver vores lejlighed.

Jeg havde et barn i forvejen, og derfor var det helt udelukket at vi flyttede sammen tidligere end vi gjorde. Det var i mine øjne helt afgørende at min søn og min kæreste havde nået at lære hinanden at kende og etableret et godt forhold (som ikke inkluderede mig), før det overhovedet kunne komme på tale at vi skulle flytte sammen for alvor.

Anmeld

2. juni 2011

Miss T

Jeg mødte min mand den 9 marts 2007 og flyttede fra Århus og over til ham i København, juni 2007. Så der gik ikke så lang tid. Han havde en andel på Islands Brygge, den solgte vi og året efter købte vi hus

Anmeld

2. juni 2011

Preghiera

Maemi skriver:

Jaaa, så er det endelig sket - jeg har opsagt min lejlighed og vi skal nu igang med at lede efter en dejlig 2-3 værelseslejlighed Nu har vi snakket om det et godt stykke tid og endelig er det sat i værk, jubii.. Vi har næsten boet sammen (uofficelt) i min lejlighed, ligesiden vi blev kærester - men nu skal vi til at finde en lejlighed sammen, VORES lejlighed Vi har været kærester i 16 måneder og nu tager vi skridtet og flytter rigtigt sammen. Det syntes jeg er lidt spændende.Hvor lang tid var i kærester, før i flyttede sammen for real? Altså med dine, hans/hendes og fælles møbler? Ha' en forsat god og solskinsrig helligdag

hmm vi mødte hinanden december 2009 - var sammen KONSTANT  lige siden og vi er lige flyttet sammen i foråret

Anmeld

2. juni 2011

Billemyre

Min kæreste (nu mand) og jeg fandt officielt sammen august 2006 og flyttede sammen december samme år 

Jeg var alligevel konstant hjemme hos ham og havde også en stor Ikea-pose med tøj liggende der... Til sidst blev det simpelthen for besværligt, så det skete bare helt naturligt 

Anmeld

2. juni 2011

lilledittemor

Held og lykke med boligjagt

Der gik tre måneder med os, så flyttede han ind i min tre-værelses lejlighed - han var der alligevel hver dag, hele tiden

For et år siden flyttede vi så i Vores lejlighed

Anmeld

2. juni 2011

jydeinden

ca 1 1/2 år gik der her det var bare naturligt for os at vente

Anmeld

2. juni 2011

samantha1986

Vi havde kun været sammen i to måneder da vi flyttede sammen, og det kom egentlig pludseligt for mig. Vi havde ikke snakket om det. Jeg var flyttet til den by han er født og opvokset i og han var flyttet til en større by hvor han læste. Han fandt ud af at uddannelsen ikke var ham, og en dag da hans venner skulle flytte for en anden ven bestemte han da lige de kunne tage hans ting med tilbage til hvor jeg boede. Så han flyttede da lige ind.

Vi har i dag boet sammen i fem år, og jeg har absolut ikke fortrudt,

Anmeld

2. juni 2011

B&J

jeg bor i nordjylland min kæreste kom fra kbh han kom på besøg for første gang og aldrig flyttet siden så endelig fra dag 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.