Kærester hvor længe før sammenflytning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Muttitil1+1

Vi flyttede sammen efter 1 år og 5 måneder, men der gik kun så "lang" tid, fordi jeg lige skulle afslutte mit 2. år af læreruddannelsen i København, inden jeg kunne rykke til Esbjerg og fortsætte uddannelsen der Ellers tror jeg det var gået en del hurtigere pga. den lange afstand - det er jo helt uudholdeligt

Held og lykke med det hele - det er da bare super dejligt for jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

TbCp

Vi flyttede faktisk sammen fra dag 1.... I løbet af de næste uger blev mine ting flyttet over til ham og tror vi havde været sammen 1 md da min lejlighed var helt tom og opsagt, jeg havde sovet i den alene 1 gang efter vi blev kærester

Anmeld

2. juni 2011

K&S

Maemi skriver:

Jaaa, så er det endelig sket - jeg har opsagt min lejlighed og vi skal nu igang med at lede efter en dejlig 2-3 værelseslejlighed Nu har vi snakket om det et godt stykke tid og endelig er det sat i værk, jubii.. Vi har næsten boet sammen (uofficelt) i min lejlighed, ligesiden vi blev kærester - men nu skal vi til at finde en lejlighed sammen, VORES lejlighed Vi har været kærester i 16 måneder og nu tager vi skridtet og flytter rigtigt sammen. Det syntes jeg er lidt spændende.Hvor lang tid var i kærester, før i flyttede sammen for real? Altså med dine, hans/hendes og fælles møbler? Ha' en forsat god og solskinsrig helligdag

Vi mødte hinanden i oktober måned, september året efter flyttede vi ind i en ejerlejlighed

Anmeld

2. juni 2011

Sakris

Der gik 11 måneder før vi flyttede sammen (12 måneder efter vi havde lært hinanden at kende. 

Vi fik vores barn et par måneder efter vores 5 års dag.

Anmeld

2. juni 2011

Cherry_77

Vi havde kendt hinanden i 2½ år inden vi flyttede sammen, og nu  har vi lige haft 7 års dag

Anmeld

2. juni 2011

Rosa

Jeg flyttede op til ham efter 1 år og tog et semester i Stockholm. Jeg fremlejede mit kollegieværelse i mellemtiden. Men sådan den første rigtige fælleslejlighed med fællesmøbler osv. fik vi først da vi flyttede til Danmark efter 2 år. 

Anmeld

2. juni 2011

mn

her gik der ca. 1 år

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Stort tillykke med det!

Tjah, vi boede nærmest sammen fra 3. date, og efter 1½ måned flyttede vi sammen for real. Og lige om snart har vi været sammen 11 måneder

Anmeld

2. juni 2011

Hulubulu86

Det er egentlig lidt tricky her. Jeg laerte min mand at kende igennem en fyr fra London. Vi havde kun snakket sammen via facebook, msn og tlf, og havde nok skrevet sammen i ca et halvt aar, da jeg tog til Dubai for at besoege ham og paa min 5 dag i Dubai blev vi gift og skulle saa desvaerre hjem til Danmark 3 dage efter.

Vi flyttede sammen til London 2 mdr senere (og havde ikke set hinanden i den periode).

Anmeld

2. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Knap 2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.