Kærester hvor længe før sammenflytning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

louise8723

Æhm.. Ved os gik det meeget stærkt!Vi havde officielt været kærester i 1,5 måned inden vi flyttede sammen?, og der var jeg ca lige så langt henne med bettemanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Chillien

Gætter på ca. 3 måneder.. Men vi havde også kendt hinanden 4 års tid og været ret gode venner før vi blev kærester..

Anmeld

2. juni 2011

AnnaB.

Her gik der 1 år og 9 måneder før vi flyttede rigtigt sammen. Det ser egentlig ud af ret lidt, når jeg skriver det her, men det var bare helt perfekt. Vi gjorde det 1. december sidste år og rejste så til Sydamerika i små 3 måneder.... så måtte det briste eller bære, og det bar heldigvis . Havde nærmest boet i min lejlighed sammen et års tid forinden, så det var en meget naturlig fornemmelse. Og noget af det bedste, er bare at have ham "rigtigt" inden for dørene med alt hans mandedims, rod og sure sokker 

Godt for jer at I flytter sammen, når det er den rigtige, er det bare det bedste .

Anmeld

2. juni 2011

Millesmammi

han 'boede' nærmest oppe ved mig og mine forældre, lige da vi fandt sammen, men der gik et år før vi vandt vores eget

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

Maemi skriver:

Jaaa, så er det endelig sket - jeg har opsagt min lejlighed og vi skal nu igang med at lede efter en dejlig 2-3 værelseslejlighed Nu har vi snakket om det et godt stykke tid og endelig er det sat i værk, jubii.. Vi har næsten boet sammen (uofficelt) i min lejlighed, ligesiden vi blev kærester - men nu skal vi til at finde en lejlighed sammen, VORES lejlighed Vi har været kærester i 16 måneder og nu tager vi skridtet og flytter rigtigt sammen. Det syntes jeg er lidt spændende.Hvor lang tid var i kærester, før i flyttede sammen for real? Altså med dine, hans/hendes og fælles møbler? Ha' en forsat god og solskinsrig helligdag

Den ene gang en måned den anden gang 2 år.

Anmeld

2. juni 2011

Lullaby

14 dage. Han boede så hos en anden så derfor gik det lidt hurtigt

Anmeld

2. juni 2011

Vivian87

Tillykke med det Her gik der 2,5 år

Anmeld

2. juni 2011

Mor til Mike

Maemi skriver:

Jaaa, så er det endelig sket - jeg har opsagt min lejlighed og vi skal nu igang med at lede efter en dejlig 2-3 værelseslejlighed Nu har vi snakket om det et godt stykke tid og endelig er det sat i værk, jubii.. Vi har næsten boet sammen (uofficelt) i min lejlighed, ligesiden vi blev kærester - men nu skal vi til at finde en lejlighed sammen, VORES lejlighed Vi har været kærester i 16 måneder og nu tager vi skridtet og flytter rigtigt sammen. Det syntes jeg er lidt spændende.Hvor lang tid var i kærester, før i flyttede sammen for real? Altså med dine, hans/hendes og fælles møbler? Ha' en forsat god og solskinsrig helligdag

Jeg flyttede sammen med kæresten fra første dag vi begyndte at komme sammen, det var bare meant to be..

Anmeld

2. juni 2011

Sitrani

Åh, det kan jeg næsten ikke huske! Haha

Tror nok vi havde været sammen i 2 år, men det var fordi han boede i København og jeg skulle afslutte mit gymnasie inden jeg kunne flytte sammen med ham derovre.. Men kunne så ikke holde ud at bo der, så jeg flyttede hjem igen, og vi gik fra hinanden, og fandt sammen igen efter 1½ år, og så flyttede vi sammen i maj/juni sidste år, så det er sådan lidt blandet med os!  Alt i alt har vi jo kendt hinanden i 8 år snart...

Anmeld

2. juni 2011

metski83

Her gik der 9 måneder, og så købte vi hus.

Vi blev forlovet efter 7 måneder, på Mallorca

Vi har begge været i andre forhold før, men ingen afos havde før boet sammen med en anden.

Vi vidste bare det sklle være os to.

Nu har vi boet sammen i snart to år i vores hus, og været sammen snart 3 år.

SKØNT.

Glæd jer, det er skønt at have en at komme hjem til, en der altid er der. Man er aldrig alene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.