Det der med at låse døren i forhold til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

nvm

smillaluna skriver:

Jamen stadig døde ting... Gudskelov der ikke skete dig og dine kære noget.

Dermed ikke sagt at det ikke gør mig ondt for dig at de tog noget som betød så meget for dig. Det er rigtig trist, og de skulle skamme sig

ikke døde ting for mig... jo fladskærm og hvad de nu ellers tog er døde ting for mig, kan jo bare købe nyt...

men de enkel ting som betød noget for mig kan aldrig erstattes, man kan ikke bare få en vidoe med sin datter på som barn tilbage, og det gør ondt i mit hjerte....

vi var heldigvis ikke hjemme da det skete

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Aves.

nvm skriver:

billeder blir heller aldrig stjålet, det har de jo intet at bruge til, det der slet ikke salg i , kun lige hvis de ligger på com. så den god nok

vil heller ikke kalde smykker for døde ting, da det kan være arvestykker og den slags, det bestemt ikke døde ting i mine øjne så det lige meget om det billige eller dyre smykker hvis de har en historie eller minde, så det guld værd

Jeg ser det som døde ting...det har ikke værdi for mig...det er mere det der er indeni mig og det kan ingen stjæle..

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Netop... Mine værdier ligger i min mand og mine børn. Alt andet må de gerne rende med hvis bare de lader mine kære være i fred. Har da et kamera liggende, men som sagt så må de hjertens gerne snuppe det hvis bare de holder nallerne fra mine unger.

Præcis...og altd et jeg har værdi af at gemme det er lagret indeni mig...som følelser, oplevelser, glimt af noget, en duft at noget...lykke og sorg og alt jeg ellers har mærket, set og oplevet...

Anmeld

2. juni 2011

Faith

nvm skriver:

ikke døde ting for mig... jo fladskærm og hvad de nu ellers tog er døde ting for mig, kan jo bare købe nyt...

men de enkel ting som betød noget for mig kan aldrig erstattes, man kan ikke bare få en vidoe med sin datter på som barn tilbage, og det gør ondt i mit hjerte....

vi var heldigvis ikke hjemme da det skete

Nej heldigvis for det da!

Men stadigvæk..... Skiderikker

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

sandorff skriver:

jeg låser ikke døren for at folk ikke skal kunne komme ind og stjæle mine ting - dem er jeg sku ligeglade med. jeg låser døren for at sørge for der ikke kommer nogen ind og skader min familie. og, ja skal sku nok komme ind, men så skal de smadre døren eller glasset - det larmer og vi kan nå at komme af helvde til. desuden tror, håber, jeg ikke der er den store chance for der sker det helt vilde i mit hus. midt i et villakvarter hvor de ikke vil kunne "arbejde" i ro.

men det er jo ikke kun om natten jeg er "bange" eller tager mig forholdsregler. det er i stor grad om dagen.

en alm. tyv kan man "leve med " men jeg er virkelig bange for de psykisk syge - ik`ala lundin - men dem der får afvide af stemmer at de skal slå de og de mennesker ihejl....

på den folkeskole jeg gik på var der er lære der blev stukket mindst 7 gange i maven, konen gik det vist også ud over, da en psykisk syg kom ind i deres hus får at slå dem ihjel da gud havde sagt til ham at han skulle gøre det.

Men så vælger man vel også lidt af gå med den der angst...jeg nægter at leve et liv ud fra alt det der kan ske af forfærdelige ting..at læse døren ville jo samtidig lukke mine børn inde og væk fra livet...ej, det kan jeg ikke..

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

sandorff skriver:

jeg låser ikke døren for at folk ikke skal kunne komme ind og stjæle mine ting - dem er jeg sku ligeglade med. jeg låser døren for at sørge for der ikke kommer nogen ind og skader min familie. og, ja skal sku nok komme ind, men så skal de smadre døren eller glasset - det larmer og vi kan nå at komme af helvde til. desuden tror, håber, jeg ikke der er den store chance for der sker det helt vilde i mit hus. midt i et villakvarter hvor de ikke vil kunne "arbejde" i ro.

men det er jo ikke kun om natten jeg er "bange" eller tager mig forholdsregler. det er i stor grad om dagen.

en alm. tyv kan man "leve med " men jeg er virkelig bange for de psykisk syge - ik`ala lundin - men dem der får afvide af stemmer at de skal slå de og de mennesker ihejl....

på den folkeskole jeg gik på var der er lære der blev stukket mindst 7 gange i maven, konen gik det vist også ud over, da en psykisk syg kom ind i deres hus får at slå dem ihjel da gud havde sagt til ham at han skulle gøre det.

Men så vælger man vel også lidt af gå med den der angst...jeg nægter at leve et liv ud fra alt det der kan ske af forfærdelige ting..at læse døren ville jo samtidig lukke mine børn inde og væk fra livet...ej, det kan jeg ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.