Det der med at låse døren i forhold til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
26 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

Aves.

at være angst for der er nogle der kommer ind....

Tror I ikke på at dem de vil ind kommer ind...jeg er sikker på at hvis der er nogle der ønsker at bryde ind i mit hjem, så kan jeg læse alt det jeg vil, ind skal de nok komme..jeg tror de udvælger sig steder fordi der er noget af værdi.

Selv sover jeg i kælderen og ud til vejen, og har da åben vindue om natten og der kan da komme nogle ind hvis de vil, men hvorfor skulle de...

Jeg nægter at leve mit liv i angst for hvad der kan ske og hvis og hvis...men jeg har så tilgengæld heller intet af værdig og det ses tydeligt udefra...

Andre der som mig tager det meget stille og roligt, på det område...

ps...en bil med blomsterklistermærker på, tror jeg så også hjælper præventivt, den udstråler ikke luksus..hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Fenja09

Jeg låser døren om dagen fordi folk har tendens til bare at vade ind og det gider jeg ikke - jeg låser døren om natten, fordi man ikke behøver indbyde til "værs´go at ta`" - en anden ting er, at skulle man have indbrud og døren ikke er låst, så dækker forsikringen ikke.

Men idag har jeg det ikke så slemt med ikke at låse om natten (tjekker alligevel inden jeg går i seng), da vi har Schæferhund, som nok skal fortælle os hvis der er noget galt og folk går også sjældent ind et sted, hvor der er stor hund  Dog har vi hende ikke af den grund.

/Fenja

Anmeld

2. juni 2011

Enayia

Eva. skriver:

at være angst for der er nogle der kommer ind....

Tror I ikke på at dem de vil ind kommer ind...jeg er sikker på at hvis der er nogle der ønsker at bryde ind i mit hjem, så kan jeg læse alt det jeg vil, ind skal de nok komme..jeg tror de udvælger sig steder fordi der er noget af værdi.

Selv sover jeg i kælderen og ud til vejen, og har da åben vindue om natten og der kan da komme nogle ind hvis de vil, men hvorfor skulle de...

Jeg nægter at leve mit liv i angst for hvad der kan ske og hvis og hvis...men jeg har så tilgengæld heller intet af værdig og det ses tydeligt udefra...

Andre der som mig tager det meget stille og roligt, på det område...

ps...en bil med blomsterklistermærker på, tror jeg så også hjælper præventivt, den udstråler ikke luksus..hehe..

Hvis ikke du låser døren, så mener jeg ikke forsikringen gælder for de ting der bliver stjålet bare lige en lille kommentar

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Nu er det jo ikke sådan, at alle hjemmerøverier er planlagte. Og når de ikke er det, så tager de jo de steder, hvor det er nemmest at komme ind. Og det er altså nemt at komme ind af et åbne vindue og en dør der ikke er låst.

Anmeld

2. juni 2011

Faith

Jeg låser faktisk aldrig døren. Jo om natten... Vi har en hund som aldrig nogensinde ville lade nogen ubudne gæster komme ind. Hun var engang ved at æde fiskemanden fordi han bare vadede ind. Skal lige love for han fik benene på nakken

Jeg går ikke og tænker på at der måske kunne ske indbrud. Hvorfor skulle jeg det? Sker det, så sker det. Og for dælen hvor ville de blive skuffede! Vi har absolut intet af værdi

Det eneste jeg kan være lidt bange for er de der voldsomme hjemmerøverier man hører om. Så vil jeg hellere de bare tager hele lortet mens vi ikke er hjemme.

Anmeld

2. juni 2011

BinaMor

jeg låser aldrig døren. det er vidst en vane jeg arvede efter min farfar der sagde: jamen hvis jeg låser så kan folk jo ikke komme ind hvis de har brug for et sted at være.. hehe. behøver jeg fortælle at mange med problemer derhjemme opholdt sig der.

min mand er rasmus modsat. han låser og låser  og er efter mig med nøgler osv.

jeg tror nu også hjemerøvere nok skal komme ind. og desuden har jeg en stor vuffer der beskytter.

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

Enayia skriver:

Hvis ikke du låser døren, så mener jeg ikke forsikringen gælder for de ting der bliver stjålet bare lige en lille kommentar

Men der er intet at stjæle...

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Jeg låser faktisk aldrig døren. Jo om natten... Vi har en hund som aldrig nogensinde ville lade nogen ubudne gæster komme ind. Hun var engang ved at æde fiskemanden fordi han bare vadede ind. Skal lige love for han fik benene på nakken

Jeg går ikke og tænker på at der måske kunne ske indbrud. Hvorfor skulle jeg det? Sker det, så sker det. Og for dælen hvor ville de blive skuffede! Vi har absolut intet af værdi

Det eneste jeg kan være lidt bange for er de der voldsomme hjemmerøverier man hører om. Så vil jeg hellere de bare tager hele lortet mens vi ikke er hjemme.

Hehe...har det på samme måde...jeg har intet af værdi og mine værdier er ikke i det købte, sådan vil det altid være for mig....det er døde ting..

Anmeld

2. juni 2011

nvm

har du ingen smykker der betyder noget for dig? som fam fx har givet dig?

eller et kamera/video kamera med billeder og videoer med dine børn på?

den slags er jo også noget tyve går efter, det ved jeg af erfaring, er da pisse ked af at min videokamera blev stjålet med et bånd af min datters første skridt og andre ting på. plus et guld armbånd jeg fik af min mor i konfirmation's gave. som hun så havde fået da hun blev konfirmeret af sin mor..

skide værd med fladskærm osv, det de der ting der betyder noget, men dem har du måske slet ingen af?

Anmeld

2. juni 2011

Enayia

Eva. skriver:

Der er ikke nogle cornflakes eller noget de kan rende med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.