Det der med at låse døren i forhold til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Aves.

nvm skriver:

har du ingen smykker der betyder noget for dig? som fam fx har givet dig?

eller et kamera/video kamera med billeder og videoer med dine børn på?

den slags er jo også noget tyve går efter, det ved jeg af erfaring, er da pisse ked af at min videokamera blev stjålet med et bådn af min datters første skridt og andre ting på. plus et guld armbånd jeg fik af min mor i konfirmation's gave. som hun så havde fået da hun blev konfirmeret af sin mor..

skide værd med fladskærm osv, det de der ting der betyder noget, men dem har du måske slet ingen af?

Næææ...eller min telefon har jeg men den er med.... billeder har jeg af værdi men der er kopier ved mine forældre...det er nok det eneste jeg har der er værdifuldt for mig,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Aves.

Enayia skriver:

Der er ikke nogle cornflakes eller noget de kan rende med

Masser...og havregryn..

Anmeld

2. juni 2011

nvm

Eva. skriver:

Næææ...eller min telefon har jeg men den er med.... billeder har jeg af værdi men der er kopier ved mine forældre...det er nok det eneste jeg har der er værdifuldt for mig,,

okay vildt nok du intet har der betyder noget, så der jo intet at frygte....

de ting jeg mistede under mit indbrud er jeg rigtig ked af at ha mistet, måske døde ting for andre, men fir mig var det minder. og ting jeg ville ha givet videre til mine børn

Anmeld

2. juni 2011

Enayia

Eva. skriver:

Masser...og havregryn..

Uha du må hellere få det forskikret, det kan man jo på INGEN måde undvære!!! For filen da!

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

nvm skriver:

de ting jeg mistede under mit indbrud er jeg rigtig ked af at ha mistet, måske døde ting for andre, men fir mig var det minder. og ting jeg ville ha givet videre til mine børn

Jo, mine billeder...men alt andet kan de bare skride med.. jeg har ikke forhold til døde ting, jeg kunne miste det hele uden det betød noget som helst...tror jeg har nogle smykker men de ligger ude i min garage i en kasse, ikke noget jeg går op i...det der er værdien i mit liv det er de levende...

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

Enayia skriver:

Uha du må hellere få det forskikret, det kan man jo på INGEN måde undvære!!! For filen da!

hehe...mon ikke det kan komme med som en notits...havregryn og cornflakes...

Anmeld

2. juni 2011

Faith

Eva. skriver:

Hehe...har det på samme måde...jeg har intet af værdi og mine værdier er ikke i det købte, sådan vil det altid være for mig....det er døde ting..

Netop... Mine værdier ligger i min mand og mine børn. Alt andet må de gerne rende med hvis bare de lader mine kære være i fred. Har da et kamera liggende, men som sagt så må de hjertens gerne snuppe det hvis bare de holder nallerne fra mine unger.

Anmeld

2. juni 2011

sandorff

jeg låser ikke døren for at folk ikke skal kunne komme ind og stjæle mine ting - dem er jeg sku ligeglade med. jeg låser døren for at sørge for der ikke kommer nogen ind og skader min familie. og, ja skal sku nok komme ind, men så skal de smadre døren eller glasset - det larmer og vi kan nå at komme af helvde til. desuden tror, håber, jeg ikke der er den store chance for der sker det helt vilde i mit hus. midt i et villakvarter hvor de ikke vil kunne "arbejde" i ro.

men det er jo ikke kun om natten jeg er "bange" eller tager mig forholdsregler. det er i stor grad om dagen.

en alm. tyv kan man "leve med " men jeg er virkelig bange for de psykisk syge - ik`ala lundin - men dem der får afvide af stemmer at de skal slå de og de mennesker ihejl....

på den folkeskole jeg gik på var der er lære der blev stukket mindst 7 gange i maven, konen gik det vist også ud over, da en psykisk syg kom ind i deres hus får at slå dem ihjel da gud havde sagt til ham at han skulle gøre det.

Anmeld

2. juni 2011

Faith

nvm skriver:

Jamen stadig døde ting... Gudskelov der ikke skete dig og dine kære noget.

Dermed ikke sagt at det ikke gør mig ondt for dig at de tog noget som betød så meget for dig. Det er rigtig trist, og de skulle skamme sig

Anmeld

2. juni 2011

nvm

Eva. skriver:

Jo, mine billeder...men alt andet kan de bare skride med.. jeg har ikke forhold til døde ting, jeg kunne miste det hele uden det betød noget som helst...tror jeg har nogle smykker men de ligger ude i min garage i en kasse, ikke noget jeg går op i...det der er værdien i mit liv det er de levende...

billeder blir heller aldrig stjålet, det har de jo intet at bruge til, det der slet ikke salg i , kun lige hvis de ligger på com. så den god nok

vil heller ikke kalde smykker for døde ting, da det kan være arvestykker og den slags, det bestemt ikke døde ting i mine øjne så det lige meget om det billige eller dyre smykker hvis de har en historie eller minde, så det guld værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.