Jeg har skiftet brugernavn grundet skidt journalisme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Frøken J.

Loa skriver:

Jeg forstår ikke (måske som den eneste) hvad problematikken er.... Selvom de måske ikke har ret til at gøre det de har gjort hvad skader det så? Altså jeg har da udtalt mig temmelig klart og tydeligt omkring ham og jeg kunne da ikke være mere ligeglad om det kom frem... Jeg står da ved der jeg skriver.... Og hvis det er fordi man frygter PL så tror jeg PL har temmelig travlt hvis han en dag kommer ud, hvis han skulle opsøge alle dem der har noget imod ham......

Læs mit svar til Shibby

Problemet bunder i, at jeg ikke er interesseret i, at folk aktivt går ind og fremsøger mig. Falder de over debatten, så who cares. Jeg er ikke citeret noget farligt. Jeg har bare ingen interesse i, at folk skal stille deres nysgerrighed i at finde ud af, hvem der har talt med konen.

Men om i er enig i det eller ej, er egentlig også lidt underordnet Det er blot vigtigt for mig at gøre opmærksom på det ift. alle de/i dejlige tøser jeg taler med herinde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Jeg forstår det heller ikke...og lige meget hvad, så er vi jo ret så anonyme herinde....og en god huskeregel på nettet, skriv kun hvad du ønsker der skal kunne hives frem hvornår det skal være...så nej, du er ikke den eneste der ikke helt kan følge det.

Jeg har heller ikke bedt om din forståelse Jeg er skam helt klar over, at alt man skriver er offentligt. Jeg er blogger og har en stor blog, og jeg valgte netop et brugernavn herinde, som jeg aldrig bruger andetsteds, fordi jeg ikke gad, at folk fandt mig herinde ved at de googlede efter min blog Ikke fordi jeg skriver noget der skal skjules, men fordi jeg ser baby.dk som et seperat sted ift. mine andre aktiviteter på nettet. Derfor er det for mig super irriterende, at Hr. og Fru Danmark nu skal se, hvem hende der "S*******" er

Jeg oprettede heller ikke det her for at skabe en stor debat om retfærdigheden i det, men for at gøre folk opmærksom på det, fordi jeg har kontakt til så mange søde piger herinde

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Jamen så velkommen til, hvem du end er  

Jamen det lyder da til at den journalist bestemt har begået en fejl. Hvad vil din kæreste gøre ved det?

Vi gør ikke en hel masse ud af det, vi vil egentlig hellere lade det ligge nu. Men hun har fået sig en mail angående sagen og reglerne, og så må vi håbe hun tager den til sig en anden gang Det er ikke første gang Ekstrabladet gør det. Problemet er bare, at de måske tjener 1 million på en virkelig god artikel, selvom de har brudt reglerne, imens det koster dem 100.00 at betale bøden for fejlen, men de har jo stadig et kæmpe overskud, så de er jo helt ligeglade  

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Carina:-) skriver:

Jep-

Men tror de fleste kan kende dig fra dit billede,så om et par dage har folk glemt hvad du hed før,

Jeg skal i hvert fald nok lige vente med at skifte billede

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Tillykke med dit nye navn, Frøken J. (Sagt med en meget skinger stemme og med en fed rigsdansk dialekt)

Jeg synes det er fint, at du lige gør os opmærksom på det - jeg syntes ellers, at der var en vis... rustik over dit navn, hvis man kender historien bag det  Men pyt skidt. 

Går I videre med sagen om det, dig og din kæreste, eller hvad vil I gøre ved det? 

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Tillykke med dit nye navn, Frøken J. (Sagt med en meget skinger stemme og med en fed rigsdansk dialekt)

Jeg synes det er fint, at du lige gør os opmærksom på det - jeg syntes ellers, at der var en vis... rustik over dit navn, hvis man kender historien bag det  Men pyt skidt. 

Går I videre med sagen om det, dig og din kæreste, eller hvad vil I gøre ved det? 

Hehe, jeg kunne simpelthen ikke finde på noget nyt

Vi gør ikke noget videre vil sagen nu, hun har fået sig en mail med de gældende reglerne, og så må vi håber hun lærer noget af det, men mon

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Frøken J. skriver:

Hehe, jeg kunne simpelthen ikke finde på noget nyt

Vi gør ikke noget videre vil sagen nu, hun har fået sig en mail med de gældende reglerne, og så må vi håber hun lærer noget af det, men mon

Det får mig til at tænke på dig som en skolelærer, spørg mig ikke om hvorfor.

Okay  - så ved hun da hvad hun har lavet. Meeeen - som du skriver... Mon dog Hun er jo journalist!

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Det får mig til at tænke på dig som en skolelærer, spørg mig ikke om hvorfor.

Okay  - så ved hun da hvad hun har lavet. Meeeen - som du skriver... Mon dog Hun er jo journalist!

Haha! Well, der var jo også en anonym der smed kommentaren efter mig for nylig om, at jeg "altid føler mig hævet et hoved højere end alle andre", og sådan en tåbelig påstand skal jo self. passe med mit brugernavn, andet er uhørt

Anmeld

2. juni 2011

Dinna88

Frøken J. skriver:

Haha! Well, der var jo også en anonym der smed kommentaren efter mig for nylig om, at jeg "altid føler mig hævet et hoved højere end alle andre", og sådan en tåbelig påstand skal jo self. passe med mit brugernavn, andet er uhørt

Åh ja, det er jo helt perfekt! Ej, sikke da en kommentar at få. Typisk, at skyde sådan noget efter en, og så lige være anonym, så man ikke skal stå til regnskab for det senere

Anmeld

2. juni 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Åh ja, det er jo helt perfekt! Ej, sikke da en kommentar at få. Typisk, at skyde sådan noget efter en, og så lige være anonym, så man ikke skal stå til regnskab for det senere

Pyt Jeg ved godt folk synes det er irriterende, at jeg er frøken "løftet pegefinger", når folk er flabede og sådan, og det er nok dét der kan gøre det indtryk, men altså. Jeg bliver bare allergisk overfor den slags efter at have oplevet jeg-ved-ikke-hvor-mange års mobning Man må jo leve med, at man ikke er alles favoritperson, og det opvejes bestemt af alle i andre søde tøser, som jeg snakker med herinde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.