Jeg vil bare gøre opmærksom på, at jeg har skiftet brugernavn og nu hedder Frøken J. Jeg tænker de fleste kan huske hvad jeg hed før, ellers spørg 
Det skyldes, at ekstrabladet er en flok jubelidioter as usual. Som flere af jer ved, snuppede de lige et par citater her fra siden fra Peter Lundin-debatten og smed i en artikel. Det jeg var citeret for var meget uskyldigt, det var blot et spørgsmål jeg stillede Peter Lundins nye kone. Ikke desto mindre betyder det, at mit brugernavn nu er sat i forbindelse med noget, der har relation til Peter Lundin, og som blev sendt på nettet til skue for hver en mand.
Jeg har ikke problemer med, at folk læste mit spørgsmål I debatten, da det jo trods alt ikke er hele danmark der har interesse i at besøge en babyside. Men når man er citeret i en artikel på internettet, så skal folk jo lige forbi siden, eventuelt lige se hvem de to citerede piger der snakkede med konen egentlig var, og på den måde kan man finde en masse personlige info på min profil, som ikke rager folk, som bare er nysgerrige omkring en meget farlig mand.
Jeg vil ikke være nødt til at gøre alle mine profiloplysninger private, fordi alle i skønne tøser her på siden skal have lov at læse om mig.
Jeg fik Ekstrabladet til at fjerne mit brugernavn fra deres net-udgave af artiklen, men jeg har desværre fundet ud af, at mit brugernavn også står noget så nydeligt i papir-udgaven af avisen. Dette er ikke okay!
Min kæreste, som læser til journalist fortæller mig, at den slags faktisk ikke er tilladt som journalist. Det går i mod "journalist-reglerne". Hvis der kan fremsøges personlige oplysninger på sådan et brugernavn, skal man spørge vedkommende om lov først. Ganske vidst er baby.dk en offentlig side, men man må hellere ikke tilfældigvis overhøre en eller anden på gaden sige: "Åh gud, enhedslisten er nogle idioter" og derefter skrive i avisen "Per Svendsenbendsten fra Århus siger, at enhedslisten er nogle idioter" - Selvom han har sagt det offentligt. Kan hans citat knyttes til noget om hans person, skal han først bedes om lov til at bruge det.
Derfor er min kæreste også ved at gøre noget ved sagen, fordi det som sagt ikke er tilladt, når man via brugernavnet kan finde personlige info om mig, og man kan knytte mig til en MEGET læst artikel om en af Danmarks farligste mænd.
Så ja.. Nu hedder jeg så noget andet, takket være en total uduelig journalist, og jeg håber i stadig kan "kende" mig