Fars dag ...igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Kaufie

Min søster har købt en form for notes bog til vores far - den skal vi skrive lidt i morgen når hun kommer på besøg. Og så laver vi et aftryk af vores hænder......og måske fødder (det har jeg nemlig tænkt mig at mine unger skal give deres far, så håber de er med på ideen, når de ser mor og moster gøre det)

Forstår ikke helt det med at spørge hvad ens far/mand ønsker sig.....Så synes jeg det bare bliver endnu en gave, om de jo får vad fødselsdag og jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Anne85

Mussen2 skriver:

Har faktisk også overvejet solbrillere, men prisen er lidt høj for budgettet til vores fars dags gave

Der er penge at spare ved at købe dem på nettet :-)

Anmeld

1. juni 2011

Mussen2

Anne85 skriver:

Der er penge at spare ved at købe dem på nettet :-)

I know, men det par min mand har udset sig er en gammel model, som jeg kun har kunnet finde på ebay. Så jeg er nok for sent ude

Anmeld

1. juni 2011

kamtok

Mussen2 skriver:

Det var fin service, men med PostDk manglende pålidelig hed tør jeg ikke binde an på det

Det kan jeg så godt forstå - selvom jeg fik min dagen efter den var sendt.. Men ved godt at de kan sløse en anelse til tider.. 

Anmeld

1. juni 2011

Happiness

Min far lever ikke mere. Men har givet manden en dab radio fra lillemanden Nu når jeg fik blomster på mors dag... Og så har han bare snakket om en dab radio i evigheder Så nu skulle han altså have en!

Og han har allerede fået den Den var lidt større end jeg havde regnet med, så kunne ikke nå at gemme den

Anmeld

1. juni 2011

Lou87

Her var jeg også på bar bund, men måtte jo beslutte mig..
Så her er der bestilt bokseshorts med speciel broderet tekst, samt vi laver et billede sammen..

Og til min far og svigerfar købte vi i dag det der sæt de har i bilka med et slips og en øl i bare for der sku være en lille og sjov ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.