Fars dag ...igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Mussen2

KittyGirl skriver:

Min mand - Lasses far har fået en skovl - det manglede han

Aner ikke hvad vi giver min mands far endnu, men tror jeg blander en kurv/kasse med en masse lækkerier (chokolade og slik, pengemagasinet og en lynskrab) - det er en alletiders gave synes jeg!

God ide med hyggekurv (særligt den med blade, den har jeg selv brugt tidligere)

Jeg har tænkt på en god bog, nu vi nærmer os ferie tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Pipsemor

Det lyder måske tarveligt, men jeg tror min mand skal have en trillebørn. Han elsker at være i havev og han mangler en trillebør.

Min mand ønsker sig heller aldrig noget...

Anmeld

1. juni 2011

Mussen2

Pipsemor skriver:

Det lyder måske tarveligt, men jeg tror min mand skal have en trillebørn. Han elsker at være i havev og han mangler en trillebør.

Min mand ønsker sig heller aldrig noget...

Overhovedet ikke tarveligt! Når han elsker at gå i haven. Min mand hader det derimod! Så han vil nok ikke sætt pris på det

En terrassevarmer, ville bringe glæde, men den er lige dyr nok synes jeg

Anmeld

1. juni 2011

Ryberg

Mussen2 skriver:

God ide med hyggekurv (særligt den med blade, den har jeg selv brugt tidligere)

Jeg har tænkt på en god bog, nu vi nærmer os ferie tid

en god bog er også en dejlig ting hvis han er til sådan noget

En dyr vin kan også være en ide... det handler igen om hvad hans interesser er og hvad han kan lide..

Min svigerfar elsker alt omkring økonomi og søde sager... så derfor er det som regel det vi altid giver ham i fars dags gave da det jo ikke er en fødselsdagsgave men en gave hvor man fortæller at man elsker ham

Anmeld

1. juni 2011

kamtok

Mussen2 skriver:

Wauuuv - den er fin. En rigtig god ide, men desværre nok i sidste øjeblik for mig

Jeg bestilte den sent mandag aften, hun lavede og sendte den i går og fik den med posten i dag. 

Hvis du er interesseret i den, synes jeg du skal ringe til hende der har butikken og høre om hun kan nå det.. Hun er vildt sød at snakke med. 

Anmeld

1. juni 2011

Anne85

Min mand får et par Ray Ban solbriller.... Min far får en middag på restaurant med mine søskende og jeg (og vores mænd/børn og så selvfølgelig min mor)

Anmeld

1. juni 2011

Mussen2

KittyGirl skriver:

en god bog er også en dejlig ting hvis han er til sådan noget

En dyr vin kan også være en ide... det handler igen om hvad hans interesser er og hvad han kan lide..

Min svigerfar elsker alt omkring økonomi og søde sager... så derfor er det som regel det vi altid giver ham i fars dags gave da det jo ikke er en fødselsdagsgave men en gave hvor man fortæller at man elsker ham

ja, nemlig! Er godt nok på herrens mark. det er ikke nemt at være kreativ hvert år

Anmeld

1. juni 2011

Zeus

Jeg har vist bare opgivet, at finde gode gaver til kæresten...

Anmeld

1. juni 2011

Mussen2

Anne85 skriver:

Min mand får et par Ray Ban solbriller.... Min far får en middag på restaurant med mine søskende og jeg (og vores mænd/børn og så selvfølgelig min mor)

Har faktisk også overvejet solbrillere, men prisen er lidt høj for budgettet til vores fars dags gave

Anmeld

1. juni 2011

Mussen2

kamtok skriver:

Jeg bestilte den sent mandag aften, hun lavede og sendte den i går og fik den med posten i dag. 

Hvis du er interesseret i den, synes jeg du skal ringe til hende der har butikken og høre om hun kan nå det.. Hun er vildt sød at snakke med. 

Det var fin service, men med PostDk manglende pålidelig hed tør jeg ikke binde an på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.