Fars dag ...igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Mussen2

Hjææælp, hvad giver I? Gider ikke give underbukser og andre trælse ting, så hellere lade være. Mangler både til manden og min far

Øhhhh bøøøh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

sarahb

jeg giver min mand billetter til en koncert sammen med 2 af hans bedste venner

Anmeld

1. juni 2011

Maja_4000

Min far får en trådløs cykelcomputer .. Synes det er dødsygt .. Men når nu det er dét manden vil have :p + Det måske kan få ham til at motionere

Kæresten ved jeg ikke .. Det bliver nok bare en kage eller sådan :b

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Hvis mine unger vil give noget til deres far er de velkomne, jeg giver intet til min far.

Anmeld

1. juni 2011

Ryberg

Min mand - Lasses far har fået en skovl - det manglede han

Aner ikke hvad vi giver min mands far endnu, men tror jeg blander en kurv/kasse med en masse lækkerier (chokolade og slik, pengemagasinet og en lynskrab) - det er en alletiders gave synes jeg!

Anmeld

1. juni 2011

twinny

min morfar er som min far... Han får to flasker god sydafrikansk rødvin....  Det er sk*de svært, manden ønsker sig ikk noget...  Ikk engang min mormor ved hvad han skal have..

Anmeld

1. juni 2011

kamtok

Mussen2 skriver:

Hjææælp, hvad giver I? Gider ikke give underbukser og andre trælse ting, så hellere lade være. Mangler både til manden og min far

Øhhhh bøøøh

Jeg har fået lavet en rigtig fin nøglering til min mand - der er indgraveret et billede af vores søn på den ene side og på den anden side står der "Verdens bedste far" og "Jeg elsker dig far" - har fået det skrevet på Tyrkisk (min mand er tyrker), og den kostede 179 kr. inkl. porto.

Købt hos www.hanhunbarn.dk

Anmeld

1. juni 2011

Mussen2

kamtok skriver:

Jeg har fået lavet en rigtig fin nøglering til min mand - der er indgraveret et billede af vores søn på den ene side og på den anden side står der "Verdens bedste far" og "Jeg elsker dig far" - har fået det skrevet på Tyrkisk (min mand er tyrker), og den kostede 179 kr. inkl. porto.

Købt hos www.hanhunbarn.dk

Wauuuv - den er fin. En rigtig god ide, men desværre nok i sidste øjeblik for mig

Anmeld

1. juni 2011

oerbaek

min mand får en ny barbermaskine  

vores fædre får begge noget rødvin som de begge er helt vilde med  

Anmeld

1. juni 2011

132319

Jeg har allerede givet mine ungers far, hans gave  Jeg kan simpelthen ikke vente med den slags 

Han har fået en elektronisk p-skive som han blev SÅ glad for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.