Ja for at starte ud med den gode nyhed så har jeg jo holdt en pause herinde fra hvilket har resulteret i at jeg er blevet fuldstændig pludselig og uplanlagt gravid. Vi er selvfølgelig begge to meget glade, men også vildt nervøse efter vores ma i uge 10+5 sidste år. Var til scanning igår og alting ser fint ud med perfekt str baby, endda 3 dage større end forventet så forhåbentlig går tingene godt denne gang.
Mit problem er nu at jeg simpelthen er SÅ dårlig hver dag. Jeg har monster kvalme og madlede. Har på ingen måde lyst til mad føler ingen sult, bare tanken om mad kan gøre mig dårlig. Idag har jeg spist 2 æg og en halv skive ananas siden imorges. Jeg blev pludselig så svimmel at det sortnede for mine øjne. Jeg kunne ikke fokusere mit syn og følte jeg var i en lydløs bobbe. Jeg var på vej hjem og var virkelig nervøs for pludselig at besvime mena jeg gik over en vej. Jeg er idag 7+1. Har været dårlig siden starten, men det bliver kun værre for hver ag der går. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal klare de næste mange uger.
Hvad kan man mon gøre for at få det bedre. Hvordan har i andre klaret det?
Knus
Anmeld