Hjælp - Hvad skal jeg forvente af MA piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Winnie

Eva. skriver:

Du har absolut ingen smerter ved det...jeg endte så alligevel med en fordi det hele ikke kom ud...jeg hørte også om det der med at man var med i processen...visse ting har jeg det så bare bedst med ikke at være med i.. håber ikke det bliver så slemt for dig...

Jeg har det bedst ved at det hele er så naturligt som muligt og havde jeg turde ville jeg have ventet med pillerne for at se om kroppen ikke ville klare det selv trods alt, men nu er det næsten en uge siden det startede, så tør ikke vente længere.

Kender intet til processen i udskabning, så ved ikke hvordan min holdning til det er.

Jeg  for at jeg følger de historier hvor det "bare" give kratige mens smerter. Så tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Aves.

Winnie skriver:

Jeg har det bedst ved at det hele er så naturligt som muligt og havde jeg turde ville jeg have ventet med pillerne for at se om kroppen ikke ville klare det selv trods alt, men nu er det næsten en uge siden det startede, så tør ikke vente længere.

Kender intet til processen i udskabning, så ved ikke hvordan min holdning til det er.

Jeg  for at jeg følger de historier hvor det "bare" give kratige mens smerter. Så tak 

Ja...jeg er så til ikke at udsætte mig selv for voldsomme traumatiske omlevelser hvis det kan undgåes...så jeg får bedøvelse når det er muligt...for mig er udvikling naturligt...jeg ville bare aldrig byde mig selv det jeg var igennem igen..det var et blodbad og et smertehelvede...

Anmeld

1. juni 2011

Winnie

Eva. skriver:

Ja...jeg er så til ikke at udsætte mig selv for voldsomme traumatiske omlevelser hvis det kan undgåes...så jeg får bedøvelse når det er muligt...for mig er udvikling naturligt...jeg ville bare aldrig byde mig selv det jeg var igennem igen..det var et blodbad og et smertehelvede...

Jeg er da ked af at høre at du havde en så slem oplevelse og kan godt forstå at du ikke ønsker at gentage den.

Anmeld

2. juni 2011

LinLin

Winnie skriver:

Jeg har allerede en en del smerter i jag, så min krop prøver selv, men der sker desværre ikke så meget, bliver rart når det er overstået, for er altså lidt nervøs nu.

Har fået tid til scanning på mandag for at tjekke om alt er ude.

Tak for 

Min krop gik også selv i gang - den opdagede det bare først efter 3-4 uger... Så jeg fik også mensagtige smerter på vej ud til scanning. Jeg fik så pillerne for at hjælpe det på vej...

Det er ikke særligt behagelig (for at sige det mildt) - håber det går rimeligt smertefrit for dig - og hurtigt!

Kan i øvrigt fortælle dig jeg blev gravid igen 3 uger efter - og har Adam på knapt 9 mdr

Anmeld

2. juni 2011

LinLin

Eva. skriver:

Jeg syntes også det var forfærdeligt med medicinsk!

Er SÅ glad for at jeg valgte kirurgisk ved den frivillige!

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

DAs mor skriver:

Jeg syntes også det var forfærdeligt med medicinsk!

Er SÅ glad for at jeg valgte kirurgisk ved den frivillige!

Ja, det har sat sig i mig i hvert fald...som en virkelig traumatisk oplevelse...ingen kan jo vide hvordan sådan en forløber men jeg gjprde det ikke igen..

Anmeld

2. juni 2011

LinLin

Eva. skriver:

Ja, det har sat sig i mig i hvert fald...som en virkelig traumatisk oplevelse...ingen kan jo vide hvordan sådan en forløber men jeg gjprde det ikke igen..

Jeg vil ikke sige det ligefrem var traumatisk for mig, men det er da absolut ikke noget jeg vil igennem igen hvis/når det kan undgåes!

Anmeld

2. juni 2011

Aves.

DAs mor skriver:

Jeg vil ikke sige det ligefrem var traumatisk for mig, men det er da absolut ikke noget jeg vil igennem igen hvis/når det kan undgåes!

Det var det for mig,...virkelig voldsomt...kan så tydeligt huske det...

Anmeld

2. juni 2011

LinLin

Eva. skriver:

Det var det for mig,...virkelig voldsomt...kan så tydeligt huske det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.