Winnie skriver:
Jeg er desværre i den situation at jeg render rundt med et dødt foster i maven og skal tage MA piller i morgen.
De spurgte om jeg havde nogle spørgsmål, men var sq lidt for ked af det til at kunne tænke på noget. Så tænkte at jeg kunne spørger jer her inde.
Jeg er lidt bange for at jeg kommer til at ligge og vride mig i smerter, så er der nogle der kan fortælle mig hvordan det var for dem? Hvor længe står det på? Og forsætter blødning som alm. mens bagefter eller hvad? Fortæl gerne om ting jeg har "glemt" at spørger om.
Nu har jeg ikke prøvet de der piller...jeg fik en udskrabning i stedet for. Jeg mener at have hørt, at der var nogen der fik temmelig ondt ved en medicinsk abort.
Men jeg ville foreslå dig, at så snart du begynder at mærke den mindste murren i maven, at det så nok ville være en god ide at tage et par ibumentin + panodiler. Det må man nemlig godt tage samtidig, og panodilen forstærker virkningen af ibumetinen.
Det var i hvert fald, hvad jeg kunne hjælpe dig med...har jo ikke prøvet det andet. Håber der er nogen herinde, der kan give dig nogle gode råd, og svare dig på dine spørgsmål.
Og til sidst....det gør mig bare så ondt. Som sagt har jeg selv prøvet en MA, og det er bestemt ikke rart at få at vide.

Anmeld