SussieThyssen skriver:
Det kender jeg godt...sådan havde jeg det også med mine.
Det skyldes at barnet ligger bum og trykker lige ned mod din livmodermund.
Det lyder som om du har lidt bækkenløsning, så jeg synes du skal se at komme til lægen og lige blive tjekket.
Man kan egentligt ikke gøre noget ved det, blot undgå alt for meget trappegang, og lange gangture, samt undlade at løfte og bære, og hvile så meget som muligt flere gange om dagen.
Undgå bløde stole og sofaer, altid huske at have samlede ben, som om du har en elastik sat rundt om knæene.
Men få et tjek hos lægen, han kan konstatere, ved nogle simple øvelser, om du har det.
Et besøg hos en fys kan også hjælpe meget.

Kærligst
Sussie
Tak for svaret, jeg frygter virkelig det er dét!!
Men det gode ved det er, at jeg kan studere hjemmefra, så jeg bliver heldgivis ikke ramt, men det er da ikke sjovt ikke at kunne være aktiv her sommeren over, og der er jo 6måneder igen, så det er meget længe at være ret stillestående.. Nu må jeg se.. Men det overbelastet faktisk hvis jeg går mange ture/lange ture, cykler en længere tur, kan ikke løbe mere, så gør det ondt bagefter, det er bare som sagt - sååå tidligt det starter 
Men jeg må se, kan komme til lægen tirsdag, vi aftale i fredags at jeg ringer mandag og får tid tirsdag hvs det fortsætter over weekenden, det mp jeg sige det har gjort 
Men tak ska du have, for svaret 
Anmeld