Mit underliv hænger nede under knæene!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.499 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

SSL

..... Sådan føles det altså

Jeg har heeele dagen haft en utrolig tung følelse i mit underliv! Det er super ubehageligt faktisk.. Jeg kan mærke det tydelig når jeg bøjer mine ben, når jeg går op og ned af trapper, når jeg sidder ret op, skal helst ligge så meget som muligt for at jeg ikke mærker det.. HVAD ER DET?!

Forestil Jer, at det føles som om Jeres underliv hænger nede ved kæene, og du kan ikke samle det op! Sådan føles det.. Så tungt så tungt.. Jeg bløder ikke, og har ikke smerter, heldigvis.. Det er bare en irriterende følelse!

Hvad kan det være, piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Caroline86

kan du SÅ komme i gang med dine knibeøvelser, smukke!!!

ellers risikerer du rent faktisk at tabe underlivet sådan for real det skulle ikke være ret spændende

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Caroline86 skriver:

ellers risikerer du rent faktisk at tabe underlivet sådan for real det skulle ikke være ret spændende

Åh gud nej... Jeg har hørt historier fra min mor om, at nogle af de ansatte, på det plejehjem hun var på, måtte..... skubbe det hele op igen, på damerne, fordi det røg ud, primært når de var på toilet. Så hvis det er dét der er galt, ts, så igang med knibeøvelserne!!

Anmeld

1. juni 2011

otlitrom

Caroline86 skriver:

Når du ikke er længere henne, så stemmer jeg i med caroline! jg føler også min mave/underliv hænger nede ved gulvet, men det er nok nærmee en fødsel der er på vej!

kniiiib!

Anmeld

1. juni 2011

Caroline86

kitty skriver:

Når du ikke er længere henne, så stemmer jeg i med caroline! jg føler også min mave/underliv hænger nede ved gulvet, men det er nok nærmee en fødsel der er på vej!

kniiiib!

ja, det er altså ikke dit underliv, sveske! det er din baby jubiii...

Anmeld

1. juni 2011

otlitrom

Dinna88 skriver:

Åh gud nej... Jeg har hørt historier fra min mor om, at nogle af de ansatte, på det plejehjem hun var på, måtte..... skubbe det hele op igen, på damerne, fordi det røg ud, primært når de var på toilet. Så hvis det er dét der er galt, ts, så igang med knibeøvelserne!!

det sker desværre ja... Og det er ikke kønt.. Rolig nu, TS.. det er ikke noget der sker overnight knibøvelser vil hurtigt give dig en ændring tror jeg!

Anmeld

1. juni 2011

otlitrom

Caroline86 skriver:

ja, det er altså ikke dit underliv, sveske! det er din baby jubiii...

Præcis.. Det føles bare som om jeg snart sparker til min mave, så meget er den sunket.. Men det betyder at der nok ikke er sååå langt i mål igen!

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

kitty skriver:

det sker desværre ja... Og det er ikke kønt.. Rolig nu, TS.. det er ikke noget der sker overnight knibøvelser vil hurtigt give dig en ændring tror jeg!

Det er sgu.... Ikke noget jeg ønsker for min værste, kvindelige fjende. 

Anmeld

1. juni 2011

SSL

Caroline86 skriver:

Haha, kun seriøse henvendelser tak men nej, smukke, det ville jeg tro gjorde mere ondt.. Også tænker jeg at jeg er i god fysisk form, laver knibeøvelser og har en mave med en del mave muskler, så det vil jeg vove og påstå ikke er det jeg tænkte nærmere i baner som ligamentsmerter, bækkenløsning eller andet 'normalt', på trods af ubehagen

Anmeld

1. juni 2011

SSL

kitty skriver:

Som jeg skrev til Caro, er det helt sikkert ikk det er i god fysisk form, har godt med mavemuller, og laver en masse knibe samt andre øvelser Jeg tænkte mere at det er noget lign. Ligament smerter eller bækkenløsning, en mild form for det.. Det var mere sådan jeg tænkte, men ligefrem at tabe det tror jeg ikk jeg er i risiko for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.