Mit underliv hænger nede under knæene!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Kamulla

SSL skriver:

Haha, kun seriøse henvendelser tak men nej, smukke, det ville jeg tro gjorde mere ondt.. Også tænker jeg at jeg er i god fysisk form, laver knibeøvelser og har en mave med en del mave muskler, så det vil jeg vove og påstå ikke er det jeg tænkte nærmere i baner som ligamentsmerter, bækkenløsning eller andet 'normalt', på trods af ubehagen

at du er i god fysisk form og har mange mavemuskler sikre ikke dit underlib det skal trænes helt for sig selv ved knibeøvelser mange gange om dagen

men ja knibeøvelser ville jeg også råde til jeg havde bækkenløsning.. det føltes ikke som om mit underliv faldt ud, men som om mit bækken blev hevet og flået i voldsomt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Sitrani

hmmm.. hvis du havde født, var det nok bare igang med knibeøvelserne.... men nu hvor du går og er gravid, så tror jeg altså heller ikke at det er dit underliv der er "ved at falde ud"... det håber jeg da ikke! Måske er det bare fordi der sker ændringer i din krop "dernede"..? Ellers så spørg din jordemoder... det havde jeg gjort!  Jeg er selv gravid (i uge 36) og har ikke haft den følelse du snakker om, så kan ikke lige sætte mig ind i det.... Men det lyder da ubehageligt.. Jeg synes det føles som om hele min krop hænger nede ved knæene, men det er nok fordi jeg er blevet så stor nu her hvor er jeg højgravid.... haha..

Anmeld

4. juni 2011

Sabina

Tror nu heller ikke at det er bækkenbundsløsning. For det gør virkelig ubeskriveligt ondt. Og jeg føler ikke det hele hænger ned til knæene

tror dog også bare du skal blive ved med at lave knibeøvleser

Anmeld

4. juni 2011

Gaia

Caroline86 skriver:

kan du SÅ komme i gang med dine knibeøvelser, smukke!!!

ellers risikerer du rent faktisk at tabe underlivet sådan for real det skulle ikke være ret spændende

Anmeld

4. juni 2011

kiwilouise

Dinna88 skriver:

Åh gud nej... Jeg har hørt historier fra min mor om, at nogle af de ansatte, på det plejehjem hun var på, måtte..... skubbe det hele op igen, på damerne, fordi det røg ud, primært når de var på toilet. Så hvis det er dét der er galt, ts, så igang med knibeøvelserne!!

a hvad for noget  har jeg aldrig hørt om før... hvordan kan det hele bare falde ud????

Anmeld

5. juni 2011

Dinna88

kiwilouise skriver:

a hvad for noget  har jeg aldrig hørt om før... hvordan kan det hele bare falde ud????

Jamen, det er vist hvis ikke man laver sine knibeøvelser 

Anmeld

5. juni 2011

SussieThyssen

SSL skriver:

..... Sådan føles det altså

Jeg har heeele dagen haft en utrolig tung følelse i mit underliv! Det er super ubehageligt faktisk.. Jeg kan mærke det tydelig når jeg bøjer mine ben, når jeg går op og ned af trapper, når jeg sidder ret op, skal helst ligge så meget som muligt for at jeg ikke mærker det.. HVAD ER DET?!

Forestil Jer, at det føles som om Jeres underliv hænger nede ved kæene, og du kan ikke samle det op! Sådan føles det.. Så tungt så tungt.. Jeg bløder ikke, og har ikke smerter, heldigvis.. Det er bare en irriterende følelse!

Hvad kan det være, piger?

Det kender jeg godt...sådan havde jeg det også med mine.
Det skyldes at barnet ligger bum og trykker lige ned mod din livmodermund.
Det lyder som om du har lidt bækkenløsning, så jeg synes du skal se at komme til lægen og lige blive tjekket.
Man kan egentligt ikke gøre noget ved det, blot undgå alt for meget trappegang, og lange gangture, samt undlade at løfte og bære, og hvile så meget som muligt flere gange om dagen.
Undgå bløde stole og sofaer, altid huske at have samlede ben, som om du har en elastik sat rundt om knæene.

Men få et tjek hos lægen, han kan konstatere, ved nogle simple øvelser, om du har det.
Et besøg hos en fys kan også hjælpe meget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. juni 2011

SussieThyssen

Sabina skriver:

Tror nu heller ikke at det er bækkenbundsløsning. For det gør virkelig ubeskriveligt ondt. Og jeg føler ikke det hele hænger ned til knæene

tror dog også bare du skal blive ved med at lave knibeøvleser

Jo du kan rent faktisk godt have bækkenløsning uden at have ondt, det giver sig nemlig udslag på mange forskellige måder.

Anmeld

5. juni 2011

Kamulla

SussieThyssen skriver:

Jo du kan rent faktisk godt have bækkenløsning uden at have ondt, det giver sig nemlig udslag på mange forskellige måder.

så vidt jeg kan læse mig frem til er hun kun 10-11uger henne.. så vel ikke et barn der tynger der endnu

ja det kan føles på forskellige måder, men underlivet har jo intet med bækkenet at gøre... 

kan sige at jeg havde det som hun beskriver i det sidste trimester af min graviditet, emnd er var der også en stor baby der nemlig tyngede ned af

Anmeld

5. juni 2011

SSL

Camillas-photography skriver:

at du er i god fysisk form og har mange mavemuskler sikre ikke dit underlib det skal trænes helt for sig selv ved knibeøvelser mange gange om dagen

men ja knibeøvelser ville jeg også råde til jeg havde bækkenløsning.. det føltes ikke som om mit underliv faldt ud, men som om mit bækken blev hevet og flået i voldsomt..

Det kan være begyndene bækkenlæsning, desværre.. Skal til lægen tirsdag.. Så må jeg se, men tak for svaret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.