Dr1 dokumentaren - Brønderslev sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

slettet_7530

Janni. skriver:

"Programmet går bag om en af de mest uhyggelige sager om omsorgssvigt af børn i Danmark - Brønderslev-sagen. For første gang fortæller den ældste datter om sine oplevelser. Hun udløste sagen, da hun flygtede fra familien. Sammen med den ældste bror følger DR hende tilbage til de steder, hvor familien har boet, for at finde svar på, hvordan det kunne gå så galt, og hvorfor ingen myndigheder greb ind."

Bliver sendt i aften kl 20, det skal jeg se. Vil lige fortælle det herinde hvis nogen er interesseret 

Tak for info, det skal i hvertfald ses her, jeg synes smpelthen den er sag er SÅ frygtelig og håber dommen er meget hård.

Til begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Janni.

Albertesmor skriver:

Tak for info, det skal i hvertfald ses her, jeg synes smpelthen den er sag er SÅ frygtelig og håber dommen er meget hård.

Til begge to

Har desværre fundet ud af at de har taget programmet af i aften - så det bliver sendt efter der afsagt dom i sagen. 

Anmeld

1. juni 2011

Janni.

Honey's Kone<3 skriver:

Ja, helt vildt.. !

Men hos hende er de sikret en super dejlig barndom, de mangler ingen ting der oppe.. De bor i et 600kvm stort hus, så der er massere af plads til at boltre sig

Kan forestille mig at de har det som blommen i et æg nu 

Anmeld

1. juni 2011

slettet_7530

Janni. skriver:

Har desværre fundet ud af at de har taget programmet af i aften - så det bliver sendt efter der afsagt dom i sagen. 

Ja det så jeg, men jeg troede at der skulle falde dom i sagen idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.