Dr1 dokumentaren - Brønderslev sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Janni.

quindelist skriver:

DR har udskudt udsendelsen til efter der er afsagt dom, -så den bliver formentlig sendt engang i næste uge

Åh fornuftigt vil jeg tro. Kan ske de måske vil tilføje noget mere, hvem ved? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

silden85

nu er det godt hver jeg spørg dumt men hvad for en kanal kommer det på? for på DR1 teks tv kl. 20.00

kommer der

Ved du hvem du er? Jerry springer

Anmeld

1. juni 2011

Isabella_mor

jeg ved slet ikke om jeg tør se det... jeg får en klump i halsen hver gang der kommer noget nyt frem i den sag.. stakkels børn altså.

Anmeld

1. juni 2011

Stjernestoev

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/05/31/195244.htm

Anmeld

1. juni 2011

Janni.

silden85 skriver:

nu er det godt hver jeg spørg dumt men hvad for en kanal kommer det på? for på DR1 teks tv kl. 20.00

kommer der

Ved du hvem du er? Jerry springer

Har lige fundet ud af at det er taget af programmet - efter oplysninger fra de andre herinde. Men da havde jeg jo lavet tråden. Kunne bare huske jeg skulle se det. Og i følge tv2 programoversigt så sender de det, så det er min fejl.  Tænkte ikke lige over at tjekke dr's hjemmeside 

Anmeld

1. juni 2011

Janni.

isabellamor skriver:

jeg ved slet ikke om jeg tør se det... jeg får en klump i halsen hver gang der kommer noget nyt frem i den sag.. stakkels børn altså.

Helt enig, stakkels stakkels børn 

Anmeld

1. juni 2011

silden85

Janni. skriver:

Har lige fundet ud af at det er taget af programmet - efter oplysninger fra de andre herinde. Men da havde jeg jo lavet tråden. Kunne bare huske jeg skulle se det. Og i følge tv2 programoversigt så sender de det, så det er min fejl.  Tænkte ikke lige over at tjekke dr's hjemmeside 

Helt iorden men du må godt skrive her inde næste gang det kommer for jeg vil gerne se det

Anmeld

1. juni 2011

Janni.

silden85 skriver:

Helt iorden men du må godt skrive her inde næste gang det kommer for jeg vil gerne se det

Det skal jeg nok 

Anmeld

1. juni 2011

Darling<3

Janni. skriver:

Åh hvor dejligt, fandme synd for dem med den barndom og det de har været udsat for (undskyld jeg bander) 

Ja, helt vildt.. !

Men hos hende er de sikret en super dejlig barndom, de mangler ingen ting der oppe.. De bor i et 600kvm stort hus, så der er massere af plads til at boltre sig

Anmeld

1. juni 2011

Darling<3

Stjernestøv skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/05/31/195244.htm

Fesent, men også forståeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.