Dr1 dokumentaren - Brønderslev sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.533 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Janni.

"Programmet går bag om en af de mest uhyggelige sager om omsorgssvigt af børn i Danmark - Brønderslev-sagen. For første gang fortæller den ældste datter om sine oplevelser. Hun udløste sagen, da hun flygtede fra familien. Sammen med den ældste bror følger DR hende tilbage til de steder, hvor familien har boet, for at finde svar på, hvordan det kunne gå så galt, og hvorfor ingen myndigheder greb ind."

Bliver sendt i aften kl 20, det skal jeg se. Vil lige fortælle det herinde hvis nogen er interesseret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Preghiera

Janni. skriver:

"Programmet går bag om en af de mest uhyggelige sager om omsorgssvigt af børn i Danmark - Brønderslev-sagen. For første gang fortæller den ældste datter om sine oplevelser. Hun udløste sagen, da hun flygtede fra familien. Sammen med den ældste bror følger DR hende tilbage til de steder, hvor familien har boet, for at finde svar på, hvordan det kunne gå så galt, og hvorfor ingen myndigheder greb ind."

Bliver sendt i aften kl 20, det skal jeg se. Vil lige fortælle det herinde hvis nogen er interesseret 

Dén skal jeg også se !

-hvis jeg kan tåle det Frygtelig sag!

Anmeld

1. juni 2011

Stjernestoev

Det kommer ikke alligevel :-)

Anmeld

1. juni 2011

Darling<3

Janni. skriver:

Jeg har skrevet sammen med hende som har de 3 mindste børn, skulle da hilse derfra og sige at det er det bedste der nogensinde er sket for hende og børnene

De har det super godt hos hende

Anmeld

1. juni 2011

Darling<3

Stjernestøv skriver:

Hvorfor kommer det ikke alligevel?? :/

Anmeld

1. juni 2011

mortilnoahogmelina

Stjernestøv skriver:

HVorfor ikke ?

Anmeld

1. juni 2011

Janni.

Stjernestøv skriver:

Ej da, det kan jeg egentlig godt lige se på deres program oversigt nu. Hvorfor mon det er taget af igen?

Anmeld

1. juni 2011

Janni.

Honey's Kone<3 skriver:

Jeg har skrevet sammen med hende som har de 3 mindste børn, skulle da hilse derfra og sige at det er det bedste der nogensinde er sket for hende og børnene

De har det super godt hos hende

Åh hvor dejligt, fandme synd for dem med den barndom og det de har været udsat for (undskyld jeg bander) 

Anmeld

1. juni 2011

quindelist

DR har udskudt udsendelsen til efter der er afsagt dom i sagen, -så den bliver formentlig sendt engang i næste uge

Anmeld

1. juni 2011

Stjernestoev

Honey's Kone<3 skriver:

Hvorfor kommer det ikke alligevel?? :/

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/05/31/195244.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.