Et lille hej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

camilla28

et lille ps det er HÅRDT MEGET HÅRDT når eksamen er på sit højeste  men det var og er stadig det hele værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

NJN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Velkommen til. 

Du kan sagtens få barsel på HF. Så får du SU barsels klip hvor du kan vælge dobbelt klip i et halvt år eller alm klip i et år. Og så kan i begge få noget tilskud så vidt jeg har forstået, når i begge er studerende.

Det skal nok gå! 

Ej hvor dejligt at hører.. Åh ha, nu bliver jeg helt glad.. troede faktisk jeg stod overfor en umulig situation, i herinde har reddet min dag.. Fordi jeg vil faktisk helt vildt gerne være mor!!! 

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Juli93 skriver:

ja, det rigtig..

Okay, så skal jeg lige finde ud af at godkende.. 

Det tager tid

Anmeld

1. juni 2011

NJN

camilla28 skriver:

et lille ps det er HÅRDT MEGET HÅRDT når eksamen er på sit højeste  men det var og er stadig det hele værd

Hårde tider må man jo komme igennem sammen.. tak fordi du også er realistisk.

Anmeld

1. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Juli93 skriver:

Ej hvor dejligt at hører.. Åh ha, nu bliver jeg helt glad.. troede faktisk jeg stod overfor en umulig situation, i herinde har reddet min dag.. Fordi jeg vil faktisk helt vildt gerne være mor!!! 

Så er det da DET du skal  

Anmeld

1. juni 2011

NJN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så er det da DET du skal  

JA! det er det da!! 

Anmeld

1. juni 2011

lucas<3

Velkommen..

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

Juli93 skriver:

tak.  

det er jeg glad for du skriver, så kan det være hvis vi undersøger det, at det også sagtens kan komme til at gå fint.. :-)

Hvordan er det med su'en når man er på barsel??

Du får din almindelige SU når du er på barsel. Man får ingen førsørgertillæg, men man kan tage det helt almindelige SU-lån, på op til 2700 om måneden.

I kan prøve at regne på det, hvis det er økonomien i frygter? Hvis begge parter er på SU, så kan man få et tilskud når man er forsørger. Mener det er på 2500 om måneden. Men ved ikke om det også gælder mens man er på barsel, eller om man skal være studieaktiv.

På det studie, du er optaget på, sidder der en SU-vejleder, som kan hjælpe dig med at få styr på det

Anmeld

1. juni 2011

NJN

Kristinav skriver:

Du får din almindelige SU når du er på barsel. Man får ingen førsørgertillæg, men man kan tage det helt almindelige SU-lån, på op til 2700 om måneden.

I kan prøve at regne på det, hvis det er økonomien i frygter? Hvis begge parter er på SU, så kan man få et tilskud når man er forsørger. Mener det er på 2500 om måneden. Men ved ikke om det også gælder mens man er på barsel, eller om man skal være studieaktiv.

På det studie, du er optaget på, sidder der en SU-vejleder, som kan hjælpe dig med at få styr på det

okay tusind tak.. Ja det er nok mest økonomien vi frygter, men som det ser ud nu kommer det vel til at gå fint..

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

Juli93 skriver:

okay tusind tak.. Ja det er nok mest økonomien vi frygter, men som det ser ud nu kommer det vel til at gå fint..

Det er stramt, men man kan sagtens få det til at lykkes Held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.