Et lille hej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.586 visninger
34 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

NJN

Hej alle her på baby. dk

undskyld hvis det støder nogle dette indlæg, det ikke min mening.. 

Jeg er ny herinde og har oprettet mig, fordi jeg her til morgen har taget en positiv test.. 

Jeg er 18 år gammel, og venter jo så sammen med min kæreste på 23 vores første barn.. Det er med meget blandede følelser, fordi vi begge ønsker et barn rigtig meget, men vi skal begge igang med skole til august, så det passer bare rigtig dårligt ind.. 

Så nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal tænke eller tro, og om det overhovedet kan lade sig gøre at vi skal have et barn nu.. Men på den anden side er jeg fuld besluttet på, at jeg ikke skal have abort, da det slet ikke er det jeg ønsker.. Dog ønsker jeg heller ikke hele min familie i mod mig, og jeg ved at de vil se ned på mig og min mor vil gå helt amok.. ØV! 

Nå men, jeg har så oprettet mig her, for at snakke med nogle der har en masse erfaringer og evt kan berolige mig lidt eller give gode råd!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Dinna88

Velkommen!!

Hvorfor er det hele din familie vil gå i mod dig? Jeg tænker, at du vel bare kan tage din barsel når den tid kommer, og så kan din kæreste tage sin skolegang? Det burde da kunne fungere fint  

Anmeld

1. juni 2011

Fru.Mäes <3

Velkommen til BABY.DK...

Anmeld

1. juni 2011

NJN

Dinna88 skriver:

Velkommen!!

Hvorfor er det hele din familie vil gå i mod dig? Jeg tænker, at du vel bare kan tage din barsel når den tid kommer, og så kan din kæreste tage sin skolegang? Det burde da kunne fungere fint  

Tusind tak.

Jamen det ved jeg heller ikke, det er bare noget jeg tror.. Tror de bliver forarget over mig.. Men ja, jeg ved slet ikke hvordan det der barsel fungere.. Fordi man kan da ikke holde barsel midt i hf kan man??

og tak fordi du svare så positivt, du gav mig lige lidt ro.

Anmeld

1. juni 2011

NJN

FrøkenHedegaard skriver:

Velkommen til BABY.DK...

tak.

Anmeld

1. juni 2011

Madam Blå

Velkommen til!

Det er også en stor beslutning at tage.. Men kun du kan svare på, hvad der er rigtigt for dig at gøre.

Jeg tænker det samme som Dinna88. Det burde kunne fungere ganske fint. Din kæreste kan jo fortsætte skolen, men du må på barsel. Jeg venter mig også, og vi er begge studerende. Det kan godt gå

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Juli93 skriver:

Hej alle her på baby. dk

Jeg er ny herinde og har oprettet mig, fordi jeg her til morgen har taget en positiv test.. 

Jeg er 18 år gammel, og venter jo så sammen med min kæreste på 23 vores første barn.. Det er med meget blandede følelser, fordi vi begge ønsker et barn rigtig meget, men vi skal begge igang med skole til august, så det passer bare rigtig dårligt ind.. 

Så nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal tænke eller tro, og om det overhovedet kan lade sig gøre at vi skal have et barn nu.. Men på den anden side er jeg fuld besluttet på, at jeg ikke skal have abort, da det slet ikke er det jeg ønsker.. Dog ønsker jeg heller ikke hele min familie i mod mig, og jeg ved at de vil se ned på mig og min mor vil gå helt amok.. ØV! 

Nå men, jeg har så oprettet mig her, for at snakke med nogle der har en masse erfaringer og evt kan berolige mig lidt eller give gode råd!! 

Står i samme situration - min mor har lige afskrevet mig for et døgn siden.

Jeg er 17 år gammel, i 10. uge og sammen med faderen, vi regner med fortsat at gå i skole.

Skriv en PB, hvis det er noget?

Anmeld

1. juni 2011

Happiness

Velkommen til siden! Håber du bliver glad for at være her!

Og nej du støder ikke her. Det er en svær beslutning du står overfor, og den skal jo gennemtænkes. Og det har du mulighed herinde. Jeg ved der både er nogen der har valgt at beholde barnet i en tidlig alder, men der er også nogle der har valgt abort.

Det er kun dig og din kæreste der kan tage beslutningen, og ingen skal dømme jer for jeres valg. Kun I ved hvad der er bedst for jer!

Så pøj pøj med beslutningen, det er en rigtig hård en at tage. Men er sikker på I finder frem til det helt rigtige for jer

Anmeld

1. juni 2011

chael

Juli93 skriver:

Hej alle her på baby. dk

Altså du har jo taget beslutningen, så den er jo ikke så meget længere.

Så kan din mor jo gå amok herfra og til juleaften, eller hun kan vælge at støtte dig. Jeg ville som mor gøre det sidste

Men hvis jeg var dig, ville jeg starte på skolen, og så tage den derfra. Om ikke andet så må du jo tale med en vejleder om det hele, dine rettigheder, mulgheder for at komme tilbage osv.

Til lykke med det og pøj pøj med det hele

*Camilla 23+0

Anmeld

1. juni 2011

NJN

Kristinav skriver:

Velkommen til!

Det er også en stor beslutning at tage.. Men kun du kan svare på, hvad der er rigtigt for dig at gøre.

Jeg tænker det samme som Dinna88. Det burde kunne fungere ganske fint. Din kæreste kan jo fortsætte skolen, men du må på barsel. Jeg venter mig også, og vi er begge studerende. Det kan godt gå

tak.  

det er jeg glad for du skriver, så kan det være hvis vi undersøger det, at det også sagtens kan komme til at gå fint.. :-)

Hvordan er det med su'en når man er på barsel??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.