Hvad er jeres mening om rockerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

lucas<3

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Dinna88

Eva. skriver:

Jeg vil mene at langt de fleste har et eller andet de kompensere for, dækker over, har oplevet der gør at de lige netop har brug for et fællesskab som i den grad er alt opslugende og med et kriminelt virke.

Udover det, så har jeg da selv støttet virksomhed rockerne med 4000kr, det er der nok købt narko for.

Og hvad vil du basere de antagelser på?

Tja, måske/måske ikke.

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Dinna88 skriver:

Og hvad vil du basere de antagelser på?

Tja, måske/måske ikke.

Her står lidt men du kan sikkert finde meget andet...de fleste af dem der kommer ind i rockermiljøet er allerede kriminelle, det kan du læse om flere steder og er vidst ikke en overraskelse eller?

http://www.b.dk/debat/opdraget-til-vold

Men ville da være spændende at lave en undersøgelse omkring rockere og deres baggrund.

Anmeld

1. juni 2011

chael

Stjernestøv skriver:

Hvad synes I om dem? Skal de have lov til at gøre det de nu gør?

De må leve som de vil. Bare jeg ikke bliver blandet ind i det.

Holder mig LAAAAAAANGT væk fra den slags typer, det siger mig ikke noget. Og jeg syntes deres metoder er pinlige og fra oldtiden!!!

Men de syntes selv de er rigtig seje og hardcore, jeg krummer tæer.

Ligesom pigerne fra samme miljø, tror de er seje og de slås osv, jeg syntes det er SÅ Ucharmerende og utiltalende, og jeg syntes det er flovt at se piger slås, de tror de ligeledes er seje og hardcore, men jeg græmmes ved det!!

*Camilla 23+0

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

chael skriver:

De må leve som de vil. Bare jeg ikke bliver blandet ind i det.

Holder mig LAAAAAAANGT væk fra den slags typer, det siger mig ikke noget. Og jeg syntes deres metoder er pinlige og fra oldtiden!!!

Men de syntes selv de er rigtig seje og hardcore, jeg krummer tæer.

Ligesom pigerne fra samme miljø, tror de er seje og de slås osv, jeg syntes det er SÅ Ucharmerende og utiltalende, og jeg syntes det er flovt at se piger slås, de tror de ligeledes er seje og hardcore, men jeg græmmes ved det!!

*Camilla 23+0

Så enig...sørgelige stakler...

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Eva. skriver:

Her står lidt men du kan sikkert finde meget andet...de fleste af dem der kommer ind i rockermiljøet er allerede kriminelle, det kan du læse om flere steder og er vidst ikke en overraskelse eller?

Men ville da være spændende at lave en undersøgelse omkring rockere og deres baggrund.

Jeg beklager, men jeg orker ikke at læse den. Jeg sidder med kvalme og hovedpine, så kan ikke lige forhold mig til, at skulle læse op på det 

Jeg synes også det ville være spændende. Måske bliver jeg overrasket - jeg er nemlig sikker på, at det ikke altid har noget med social arv at gøre 

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Eva. skriver:

Jeg beklager, men jeg orker ikke at læse den. Jeg sidder med kvalme og hovedpine, så kan ikke lige forhold mig til, at skulle læse op på det 

Jeg synes også det ville være spændende. Måske bliver jeg overrasket - jeg er nemlig sikker på, at det ikke altid har noget med social arv at gøre 

Anmeld

1. juni 2011

Stjernestoev

Eva. skriver:

Jeg vil mene at langt de fleste har et eller andet de kompensere for, dækker over, har oplevet der gør at de lige netop har brug for et fællesskab som i den grad er alt opslugende og med et kriminelt virke.

Udover det, så har jeg da selv støttet virksomhed rockerne med 4000kr, det er der nok købt narko for.

Hvad mener du med at du har støttet dem?

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Stjernestøv skriver:

Hvad mener du med at du har støttet dem?

Jeg har betalt dem for et stykke arbejde...

Anmeld

1. juni 2011

Troldemommi

Tilmeldt skriver:

Jeg tænker at inden i en rocker sidder der en lille dreng, der føler sig usikker og mangler nærhed/kærlighed!!! Tænker at de er nogle stakler der aldrig rigtigt har kunne finde sin plads i livet, og har manglet fællesskab/trykhed, og derfor har fundet sig en klub hvor alle føler sig på den måde, og dermed har fundet fællesskab på den måde!!

Stine og Lisa.

enig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.