Hvad er jeres mening om rockerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

SussieThyssen

Stjernestøv skriver:

Hvad synes I om dem? Skal de have lov til at gøre det de nu gør?

Så længe de overholder landets love, ganske som alle andre, så kan de for mig rocke alt det de vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Dinna88

Er der sket noget nyt? Eller?

Rockerne må skam gerne være her for min skyld. De er jo bare en flok gutter, der har en klub sammen. Ligesom syklubben længere nede af vejen og strikkeklubben i nummer 14. (Ah okay, fiktivt!)

Men de skal ikke lave kriminalitet, der kan skade andre end dem selv. Ikke dermed sagt, at de må rende og begå kriminalitet - de skal sgu overholdene lovene ligesom os andre.

Jeg har kendskab til både Banditos og Hells Angels i Randers, og dem jeg kender derfra er almindelige mænd - de er SÅ flinke.

Og nej, jeg er bestemt ikke bange for rockerne. Hvis ikke man pisser på dem, så pisser de ikke på en.  At nogle af dem render og skyder på åben gade, synes jeg ikke skal være skyld i, at der generaliseres om, at rockerne er nogle røvhuller der er ligeglade med at slå folk ihjel. 

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Tilmeldt skriver:

Jeg tænker at inden i en rocker sidder der en lille dreng, der føler sig usikker og mangler nærhed/kærlighed!!! Tænker at de er nogle stakler der aldrig rigtigt har kunne finde sin plads i livet, og har manglet fællesskab/trykhed, og derfor har fundet sig en klub hvor alle føler sig på den måde, og dermed har fundet fællesskab på den måde!!

Stine og Lisa.

Det er alt for generaliserende -  flere af dem har kone og børn  Jeg snakkede med en i Netto engang, han var lige ude og handle med konen og sin tre-uger gamle søn. Han var familiefar med stort F.

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

På den anden side, så synes jeg, at deres brug af Stikogrend drenge er noget skidt. Det er ikke iorden.

Anmeld

1. juni 2011

kiwifrugten

Kan godt se hvad i mener om at de skal forsvinde langt væk.

Men men men næsten hele min vennekreds er rockere og de er super søde og gør intet ondt med mindre man selv ber om det. De forventer kun respekt ligesom alle os andre.

Det er selvfølgelig forkert at de skyder på åben gaden men det er ikke alle bander der gør det. Jeg kender både nogle i AK81 og Bandidos og personlig hælder jeg selv til AK81 da det er dem jeg ser mest til og så syntes jeg de har kontrol over tingene. Inde i de store brød der findes også kærlige mennesker.

Men man kommer ALDRIG ud af sådan en gruppe. Jeg har selv set mange grimme ting som jeg ville ønske jeg ikke havde set. Men så længe man bare holder det for sig selv så får man deres respekt og så sker der ingen ting

Anmeld

1. juni 2011

sarahb

Luk dem i en hal og lad dem endelig pløkke hinanden. Synes de er overflødige og bidrager ikk til en skid.

Anmeld

1. juni 2011

Mette+Mathias

kiwifrugten skriver:

Kan godt se hvad i mener om at de skal forsvinde langt væk.

Men men men næsten hele min vennekreds er rockere og de er super søde og gør intet ondt med mindre man selv ber om det. De forventer kun respekt ligesom alle os andre.

Det er selvfølgelig forkert at de skyder på åben gaden men det er ikke alle bander der gør det. Jeg kender både nogle i AK81 og Bandidos og personlig hælder jeg selv til AK81 da det er dem jeg ser mest til og så syntes jeg de har kontrol over tingene. Inde i de store brød der findes også kærlige mennesker.

Men man kommer ALDRIG ud af sådan en gruppe. Jeg har selv set mange grimme ting som jeg ville ønske jeg ikke havde set. Men så længe man bare holder det for sig selv så får man deres respekt og så sker der ingen ting

Jeg hverken KAN eller VIL respektere mennesker som sælger stoffer, som uddeler dummebøder eller som ikke respekterer den lov og de samfundsnormer vi har i vores land - og det gælder både rockere, indvandrerbander og terrorister.

Hvorfor skulle jeg respektere dem? Hvis man vil have andre menneskers respekt, må man gøre sig fortjent til den.

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Dinna88 skriver:

Det er alt for generaliserende -  flere af dem har kone og børn  Jeg snakkede med en i Netto engang, han var lige ude og handle med konen og sin tre-uger gamle søn. Han var familiefar med stort F.

Derfor kan der jo godt sidde et lille svigtet barn inde i den store og ret tit tykke krop.. det ene udelukker næppe det andet...

Jeg kender til nogle stykker og de har da alle kone og børn...men ved også at deres barndom har været præget af svigt og utryghed.

Anmeld

1. juni 2011

Dinna88

Eva. skriver:

Derfor kan der jo godt sidde et lille svigtet barn inde i den store og ret tit tykke krop.. det ene udelukker næppe det andet...

Jeg kender til nogle stykker og de har da alle kone og børn...men ved også at deres barndom har været præget af svigt og utryghed.

Igen - vi kan ikke generalisere. Jeg siger ikke at det ene udelukker det andet, men det er ikke alle af dem, der "er ensomme og søger fællesskab i en motorcykelklub" 

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Dinna88 skriver:

Igen - vi kan ikke generalisere. Jeg siger ikke at det ene udelukker det andet, men det er ikke alle af dem, der "er ensomme og søger fællesskab i en motorcykelklub" 

Jeg vil mene at langt de fleste har et eller andet de kompensere for, dækker over, har oplevet der gør at de lige netop har brug for et fællesskab som i den grad er alt opslugende og med et kriminelt virke.

Udover det, så har jeg da selv støttet virksomhed rockerne med 4000kr, det er der nok købt narko for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.