Hvad er jeres mening om rockerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.589 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. juni 2011

Stjernestoev

Hvad synes I om dem? Skal de have lov til at gøre det de nu gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

B&J

Helt ærligt de skulle på en øde ø få deres mand homoner ud også komme tilbage, syntes det er så latterligt de skal slås de skal slå ihjel de skal have nogle der er under dem så de kan slå folk ihjel, og hvis man skal ud af det jamen så er det lige før du skriver din døds dom, men de er sku også selv uden om det for de kan jo bare lade vær med det pjat

Anmeld

1. juni 2011

Ryberg

Jeg synes, at de burde pakke rigtig mange ting væk.. deres vold, stoffer, kriminalitet osv. Men samtidig tænker jeg, at på en måde er det godt de er der for at holde udlændinge banderne nede... så de ikke kommer til at styre det hele for så bliver det først rigtig grimt....

Anmeld

1. juni 2011

Simon's moar <3

Altså, så længe de ikke laver kriminalitet, dræber folk og sån, så ser jeg dem som alm. mennesker. Tænker sku ikke over om der står Bandidos eller Hells Angels på deres ryg.. Det rører mig en dyt fis
Min far kommer i en motorcykel klub, hvor de også kommer nogle gange, og han siger at de ikke gør nogen noget der ikke gør dem noget..

Synes det er dybt latterligt, at de har støttegrupper, til at lave lort for dem. Men jaja, det er deres eget liv de ødelægger på det.

Anmeld

1. juni 2011

Jeg tænker at inden i en rocker sidder der en lille dreng, der føler sig usikker og mangler nærhed/kærlighed!!! Tænker at de er nogle stakler der aldrig rigtigt har kunne finde sin plads i livet, og har manglet fællesskab/trykhed, og derfor har fundet sig en klub hvor alle føler sig på den måde, og dermed har fundet fællesskab på den måde!!

Stine og Lisa.

Anmeld

1. juni 2011

Stjernestoev

For min skyld må de sgu gerne slås med hinanden.. Herre Gud! Men når de begynder at skyde på åben gade, så går min grænse. Det skal ikke gå udover almindelige mennesker. For min skyld må de også gerne skyde hinanden, bare de holder det for dem selv Men noget helt andet er, at jeg ikke forstår, at de gør det for fællesskabet skyld. Jeg har da også et skønt fællesskab med mine veninder, selvom vi ikke er med i en klub :-)

Anmeld

1. juni 2011

boogie30

Simon`s mor,hvd mener du med "så længe de ikke laver kriminalitet".For det er jo præcis hvad de gør!

Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge dem til,hvorfor de overhoved "får lov" til af eksisterer?Og jeg kender selv rockere,men de kender osse min mening fuldt ud.Jeg kommer bare aldrig til af forstå hvad nytte vi har af dem.For mig er det en flok knægte der altid har manglet opmærksomhed/sammenhold og det får de så via diverse klubber.Men af gå ind i noget,der er så korrupt og latteligt,får af føle det sammenhold.Kommer jeg aldrig til af forstå.

Anmeld

1. juni 2011

Carina:-)

Tilmeldt skriver:

Jeg tænker at inden i en rocker sidder der en lille dreng, der føler sig usikker og mangler nærhed/kærlighed!!! Tænker at de er nogle stakler der aldrig rigtigt har kunne finde sin plads i livet, og har manglet fællesskab/trykhed, og derfor har fundet sig en klub hvor alle føler sig på den måde, og dermed har fundet fællesskab på den måde!!

Stine og Lisa.

Anmeld

1. juni 2011

Mette+Mathias

Ud på en øde ø med dem, og gerne sammen med de andre bander, - så kan de skyde hinanden.

Jeg kan da ikke forstå, hvorfor nogle mennesker mener, at lige netop dem selv, er hævet over loven, og derfor gør som det passer dem. Væk med dem!

Anmeld

1. juni 2011

TbCp

... Der findes grupper/bander her hvor jeg bor, som jeg er MERE bange for end jeg er for de rockere der bor en gade væk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.