Jeg er den nye Amilie:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

saxa

Skulle da også lige prøve - og blev (som mange af jer andre) Camilla Framnes, Som desuden også er en super cool og helt nede på jorden reality-stjerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

eElak

Det var da godt nok den mest fesne test.... ;-)
Men ok - sådanne tester er altid skod..

Jeg endte med Camilla ligesom mange andre...

Resultat: Ja, du er reality-stjerne, men du er helt nede på jorden. Du er stabil og knokler hårdt for at nå dine drømme – dig kan vi lide!

Anmeld

1. juni 2011

Carina:-)

Resultat: Ja, du er reality-stjerne, men du er helt nede på jorden. Du er stabil og knokler hårdt for at nå dine drømme – dig kan vi lide!

Anmeld

1. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Resultat: Ja, du er reality-stjerne, men du er helt nede på jorden. Du er stabil og knokler hårdt for at nå dine drømme – dig kan vi lide!

Anmeld

1. juni 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Tennamor skriver:

Du er: Camilla Framnes fra De Unge MødreResultat: Ja, du er reality-stjerne, men du er helt nede på jorden. Du er stabil og knokler hårdt for at nå dine drømme – dig kan vi lide!

Hapser lige din

Fik samme resultat

Anmeld

1. juni 2011

-Sigrid-

Nadia&Daniel skriver:

Jeg blev Camilla Framnes fra De Unge Mødre

• Spørgsmål:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Resultat

Ditto :I

Anmeld

1. juni 2011

hilma

Fik også Camilla Framnes fra DUM...

Anmeld

1. juni 2011

hilma

hilma skriver:

Fik også Camilla Framnes fra DUM...

Men det er da også totalt star agtigt at være mor

Anmeld

1. juni 2011

Christina.78

Nadia&Daniel skriver:

Der er stripper-Katrine fra Singleliv, Camilla fra De Unge Mødre og Amalie fra PH..

så er det godt jeg fik Camilla som alle andre, selvom Katrine også er en spændende person..og ja Amalie - ingen kommentar !!!!

Anmeld

1. juni 2011

Louisiana

Tennamor skriver:

Ud af de 3 der er, så vil jeg klart helst være Camilla.. Men du har da helt ret i, at sådanne test er langt ude, men man skal jo lige prøve alligevel

Jamen, så juhuu da

Det er sjovt, at man alligevel bruger tid på det, selvom man ikke kan bruge det til en dyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.