Jeg er den nye Amilie:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Nadia&Daniel

Sidder her, det er nat og jeg keeeeder mig.. (manden sover tungt)

Smutter ind på woman.dk tjekker deres test's igennem og finder denne - Hvilken realitystjerne er du?

Jeg svare helt ærligt gennem testen - og jeg er åbenbart Amilie fra Paradise Hotel

• Spørgsmål:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Resultat
Resultat: Du er ikke det hurtigste skud i bøssen – men who cares, når bare du kan udnytte det til din fordel og blive hele Danmarks lidt dummesjove darling
Nu tror bare at "Amalie" skal i seng

Jeg blev Camilla Framnes fra De Unge Mødre

• Spørgsmål:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Resultat
Resultat: Ja, du er reality-stjerne, men du er helt nede på jorden. Du er stabil og knokler hårdt for at nå dine drømme – dig kan vi lide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

slettet_7530

Jeg var så kedelig at computeren brød ned

Anmeld

1. juni 2011

morethanperfect

Jeg var Camilla Frammes fra de unge mødre

Anmeld

1. juni 2011

Kruse90

jeg fik denne her:

Resultat: Ja, du er reality-stjerne, men du er helt nede på jorden. Du er stabil og knokler hårdt for at nå dine drømme – dig kan vi lide!

Anmeld

1. juni 2011

Silas&Mille

Jeg fik denne:

Resultat: Ja, du er reality-stjerne, men du er helt nede på jorden. Du er stabil og knokler hårdt for at nå dine drømme – dig kan vi lide!
Kan der er flere af os der får den

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Sidder her, det er nat og jeg keeeeder mig.. (manden sover tungt)

Smutter ind på woman.dk tjekker deres test's igennem og finder denne - Hvilken realitystjerne er du?

Jeg svare helt ærligt gennem testen - og jeg er åbenbart Amilie fra Paradise Hotel

• Spørgsmål:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Resultat
Resultat: Du er ikke det hurtigste skud i bøssen – men who cares, når bare du kan udnytte det til din fordel og blive hele Danmarks lidt dummesjove darling
Nu tror bare at "Amalie" skal i seng

Hehe der kan man bare se  Jeg er Camilla Framnes fra de unge mødre

Her er mit resultat:

Anmeld

1. juni 2011

twinboys

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Hehe alle bortset fra Honnies er Camilla Framnes.....hvad kan vi så konkludere? Haha  

Anmeld

1. juni 2011

Aves.

Hehe alle bortset fra Honnies er Camilla Framnes.....hvad kan vi så konkludere? Haha  

At hun ikke er så kedelig som Camilla F og jer andrejeg gider ikke tage den test, men jeg har besluttet mig for at hvis jeg skulle være kendt, så ville jeg sgu også være lidt Amalie, sydney lee agtig...dem er der da meget mere sjov ved....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.