Jeg er den nye Amilie:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Carina1977

Eva. skriver:

At hun ikke er så kedelig som Camilla F og jer andrejeg gider ikke tage den test, men jeg har besluttet mig for at hvis jeg skulle være kendt, så ville jeg sgu også være lidt Amalie, sydney lee agtig...dem er der da meget mere sjov ved....

Hehe måske

Jeg tror faktisk ikke der er så mange valgmuligheder i den test. Hvem ved, måske er der kun Camilla og Amalie

Jeg var i hvert fald kedelig i den test  men ved de der test kan man heller ikke få et klart billeder, for der var da nogen steder, hvor svarmulighederne slet ikke passede til mig

Men det er jo også bare for sjooooowt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Mumto3

Som så mange andre fik jeg også:

Ja, du er reality-stjerne, men du er helt nede på jorden. Du er stabil og knokler hårdt for at nå dine drømme – dig kan vi lide!

-men reality-stjerne bliver jeg ALDRIG!!!, og nogle af spørgsmålene var jo umulige at svare på. Den der med uddannelse, valget mellem elev-plads, ingen uddannelse og øh...nu kan jeg ikke huske det sidste, men lang videregående udd. var ihvertfald ikke blandt valgmulighederne....

Anmeld

1. juni 2011

Carina1977

Mumto3 skriver:

Som så mange andre fik jeg også:

Ja, du er reality-stjerne, men du er helt nede på jorden. Du er stabil og knokler hårdt for at nå dine drømme – dig kan vi lide!

-men reality-stjerne bliver jeg ALDRIG!!!, og nogle af spørgsmålene var jo umulige at svare på. Den der med uddannelse, valget mellem elev-plads, ingen uddannelse og øh...nu kan jeg ikke huske det sidste, men lang videregående udd. var ihvertfald ikke blandt valgmulighederne....

Det er bare så typisk med de teste.....svarmulighederne, er bare så urealistiske.

Der var også flere steder, hvor jeg bare måtte vælge noget, for det passede bare slet ikke ind.

Anmeld

1. juni 2011

Nessie

Resultat: Ja, du er reality-stjerne, men du er helt nede på jorden. Du er stabil og knokler hårdt for at nå dine drømme – dig kan vi lide!

Anmeld

1. juni 2011

Dictes mor

Albertesmor skriver:

Jeg var så kedelig at computeren brød ned

Ha ha!!!

Anmeld

1. juni 2011

eElak

Honnie's Wife:) skriver:

Sidder her, det er nat og jeg keeeeder mig.. (manden sover tungt)

Smutter ind på woman.dk tjekker deres test's igennem og finder denne - Hvilken realitystjerne er du?

Jeg svare helt ærligt gennem testen - og jeg er åbenbart Amilie fra Paradise Hotel

• Spørgsmål:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Resultat
Resultat: Du er ikke det hurtigste skud i bøssen – men who cares, når bare du kan udnytte det til din fordel og blive hele Danmarks lidt dummesjove darling
Nu tror bare at "Amalie" skal i seng

så længe du selv erkender det... :-p

jeg kan desværre ikke tage testen lige nu...

Anmeld

1. juni 2011

Louisiana

Tennamor skriver:

Du er: Camilla Framnes fra De Unge MødreResultat: Ja, du er reality-stjerne, men du er helt nede på jorden. Du er stabil og knokler hårdt for at nå dine drømme – dig kan vi lide!

Haha, sådan nogle tests kan jeg bare ikke tage seriøst - men skulle da lige prøve alligevel, og fik samme resultat som dig  Men aner ikke hvem hun er, så ved ikke om det er godt eller skidt?

Anmeld

1. juni 2011

Nadia&Daniel

Der er stripper-Katrine fra Singleliv, Camilla fra De Unge Mødre og Amalie fra PH..

Anmeld

1. juni 2011

Tennamor

Louisiana28 skriver:

Haha, sådan nogle tests kan jeg bare ikke tage seriøst - men skulle da lige prøve alligevel, og fik samme resultat som dig  Men aner ikke hvem hun er, så ved ikke om det er godt eller skidt?

Ud af de 3 der er, så vil jeg klart helst være Camilla.. Men du har da helt ret i, at sådanne test er langt ude, men man skal jo lige prøve alligevel

Anmeld

1. juni 2011

Vingummien

Honnie's Wife:) skriver:

Sidder her, det er nat og jeg keeeeder mig.. (manden sover tungt)

Smutter ind på woman.dk tjekker deres test's igennem og finder denne - Hvilken realitystjerne er du?

Jeg svare helt ærligt gennem testen - og jeg er åbenbart Amilie fra Paradise Hotel

• Spørgsmål:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Resultat
Resultat: Du er ikke det hurtigste skud i bøssen – men who cares, når bare du kan udnytte det til din fordel og blive hele Danmarks lidt dummesjove darling
Nu tror bare at "Amalie" skal i seng

Hehe nu følger jeg ikke vildt med i de unge mødre, men her var mit resultat

Resultat: Ja, du er reality-stjerne, men du er helt nede på jorden. Du er stabil og knokler hårdt for at nå dine drømme – dig kan vi lide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.