HA HA HA.. jeg griner ikke af dig, men gud hvor jeg kender det!!
hvor har jeg tit stået der "Jamen søde skat.. helt ærligt, kan du ikke forstå at jeg er lidt træt af at blive nedprioteret i forhold til bilen"
ham: "jamen det gør jeg jo heller ikke"
mig: "jo altså, når nu vi havde en aftale om at du kom lige hjem, så vi kunne ses, og du så valgte at kører ud og rode med bil i stedet, så er det jo fordi at det var vigtigere for at dig rode med bilen, end at være sammen med mig - som vi jo havde aftalt"
Skal så lige siges at det er efter at jeg er holdt op med at blive vanvittig rasende og monster ked af det at jeg nu takler situationen sådan.
Men jeg tror han forstod det pænt meget for et 3/4 år siden. hvor jeg ikke have set ham i 14 dage p.g.a. bil bil bil bil bil...
og så havde jeg bare fået nok, og alt var af H***** til, så jeg pakkede et taske (efter at have smadret hele vores soveværelse og kastet med al ting) og så kørte jeg ud til en af vores venner, som var der bilen stod.. stor tudende og skældte ham ud.. og sagde at hvis han ikke kom hjem NU så var han alene når han kom hjem! han kom med hjem og vi fik talt rigtig meget om tingene.. og vi måtte sove i stuen 1 næsten en uge, fordi jeg havde smadret en glad lysestage ind i væggen over sengen så den var fyldt med glasskår - så lad vær med det.. 
Nu spiller jeg et af de der tøse kort.. 
ham: "skat jeg tager ud hos ******** og laver bil"
mig: "ja ja, hvis du hellere vil være sammen med bilen end sammen med mig"
Tror han så lige tænker sig om, om det er vigtigt eller ej. og hvis det er, så forklare han mig hvad han skal lave, og så forstår jeg det som regel godt..
Men i kan jo så gætte hvad han sagde i sidste weekend da jeg spurgte om det var okay at jeg tog ud til hesten

Ogf så har vi gjort det at vi generelt spørger hinanden om det er okay med modparten han vi laver vores i hinandens øjne latterlige hobbyer. Fordi så kan man jo bare sige nej og så kommer man ud med det.. Og når han eller jeg så siger: "nej skat, for jeg har savnet dig, og vil gerne være lidt sammen med dig" så bliver man jo ikke sur over man ikke må ride/lave bil, men glad for at man er savnet og elsket...
nåhh ja, en lille side bemærkning... Efter soveværelse episoden gik der 1-2 mdr. og så flytttede vi fra hinanden, vi var så rigtig dårlige til ikke at være kæreste, så vi blev hurtigt kærester igen. Så set i bakspejlet, så er der nok andre grunde til at man bliver så vred og ked af det.. det er sq ikke bilens skyld, for vi under jo vores partner at lave bil.
og måske er det at ens mand hele tiden vil lave bil, et udtryk for at man er en sur kælling, og ikke særlig behagelig at være hjemme hos..