slipper lige min indre djævle løs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

BabyMiracle <3

anetteb skriver:

Det vil jeg huske, specielt i den sidste måned op til termin når jeg sover a h til om natten

Ja, du skal bare ringe skatter! 
Er kun 8 km fra dig ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Anette&Sophia

MajaBaby skriver:

Ja, du skal bare ringe skatter! 
Er kun 8 km fra dig ! 

yay <3

Anmeld

31. maj 2011

Mauser.

Altså jeg forstår godt at det er frustrerende, snakkede i ikke om de her ting inden du blev gravid ?! altså at han må forstå at tilsidesætte sine behov hvis man skal være far, mor og barn ? 

Hvis du allerede nu sidder med de slags følelser kan det kun blive værre når babyen kommer, da du så får endnu mere brug for ham og hans opmærksomhed. 

Anmeld

31. maj 2011

Anette&Sophia

Mulleunge skriver:

Altså jeg forstår godt at det er frustrerende, snakkede i ikke om de her ting inden du blev gravid ?! altså at han må forstå at tilsidesætte sine behov hvis man skal være far, mor og barn ? 

Hvis du allerede nu sidder med de slags følelser kan det kun blive værre når babyen kommer, da du så får endnu mere brug for ham og hans opmærksomhed. 

vi har snakket om det masser af gange før, endda også et halvt år inden jeg blev gravid.. men ja :/

Anmeld

31. maj 2011

Mauser.

anetteb skriver:

vi har snakket om det masser af gange før, endda også et halvt år inden jeg blev gravid.. men ja :/

Men er der så ikke sket en ændring siden du har valgt at få et barn emd ham ?? 

Anmeld

31. maj 2011

ano14316

HA HA HA.. jeg griner ikke af dig, men gud hvor jeg kender det!!

hvor har jeg tit stået der "Jamen søde skat.. helt ærligt, kan du ikke forstå at jeg er lidt træt af at blive nedprioteret i forhold til bilen" 

ham: "jamen det gør jeg jo heller ikke"

mig: "jo altså, når nu vi havde en aftale om at du kom lige hjem, så vi kunne ses, og du så valgte at kører ud og rode med bil i stedet, så er det jo fordi at det var vigtigere for at dig rode med bilen, end at være sammen med mig - som vi jo havde aftalt"

Skal så lige siges at det er efter at jeg er holdt op med at blive vanvittig rasende og monster ked af det at jeg nu takler situationen sådan. 

Men jeg tror han forstod det pænt meget for et 3/4 år siden. hvor jeg ikke have set ham i 14 dage p.g.a. bil bil bil bil bil... 

og så havde jeg bare fået nok, og alt var af H***** til, så jeg pakkede et taske (efter at have smadret hele vores soveværelse og kastet med al ting) og så kørte jeg ud til en af vores venner, som var der bilen stod.. stor tudende og skældte ham ud.. og sagde at hvis han ikke kom hjem NU så var han alene når han kom hjem! han kom med hjem og vi fik talt rigtig meget om tingene.. og vi måtte sove i stuen 1 næsten en uge, fordi jeg havde smadret en glad lysestage ind i væggen over sengen så den var fyldt med glasskår - så lad vær med det.. 

Nu spiller jeg et af de der tøse kort.. 

ham: "skat jeg tager ud hos ******** og laver bil"

mig: "ja ja, hvis du hellere vil være sammen med bilen end sammen med mig"

Tror han så lige tænker sig om, om det er vigtigt eller ej. og hvis det er, så forklare han mig hvad han skal lave, og så forstår jeg det som regel godt.. 

Men i kan jo så gætte hvad han sagde i sidste weekend da jeg spurgte om det var okay at jeg tog ud til hesten

Ogf så har vi gjort det at vi generelt spørger hinanden om det er okay med modparten han vi laver vores i hinandens øjne latterlige hobbyer. Fordi så kan man jo bare sige nej og så kommer man ud med det.. Og når han eller jeg så siger: "nej skat, for jeg har savnet dig, og vil gerne være lidt sammen med dig" så bliver man jo ikke sur over man ikke må ride/lave bil, men glad for at man er savnet og elsket... 

nåhh ja, en lille side bemærkning... Efter soveværelse episoden gik der 1-2 mdr. og så flytttede vi fra hinanden, vi var så rigtig dårlige til ikke at være kæreste, så vi blev hurtigt kærester igen. Så set i bakspejlet, så er der nok andre grunde til at man bliver så vred og ked af det.. det er sq ikke bilens skyld, for vi under jo vores partner at lave bil. 
og måske er det at ens mand hele tiden vil lave bil, et udtryk for at man er en sur kælling, og ikke særlig behagelig at være hjemme hos..  

Anmeld

31. maj 2011

Bom

anetteb skriver:

vi har dog ingen baby endnu, men den vokser og vokser indeni mavsen :-)
- men det er så sygt. hvorfor tænker de ikke lige lidt på deres familie i hverdagen også? fair nok at de skal have lov til deres interesser, men en åndsvag bil skal bare ikke tage deres egne børns plads.
Nævner jeg noget med baby, skal emnet overståes, så vi ( eller han) kan snakke om biler, mens jeg lytter. WOW!

- men ja. interesser? kanal4 mandag-tirsdag-onsdag-torsdag. yahoo.

Jeg tror desværre bare nogengange at mænd er lidt ego, og kun ser og hører det de vil høre og se.. Jeg må nok desværre tilstå at det kun er blevet lidt bedre med hans renderi i værkstedet efter matilde er kommet til.. Men vi har snakket om at lukke hans firma i år, så han får mere tid til os, selvom jeg tvivler på at det bliver sådan, da vi også har veteran biler, så skruer han nok bare i dem istedet.. Jeg håber for dig at din mand snart ændre mønster, min er vist blevet for gammel og afrette på.. Men hva, jeg har da fået lavet lidt idag.. Du er velkommen til og komme på bondegårds besøg hvis du keder dig for meget.. undskyld det står ud i en køre, men skriver fra min iPhone..

Anmeld

31. maj 2011

JustinsMoar

anetteb skriver:

- jeg er så FUCKIN træt af altid at sidde alene om aftenen fordi min kæreste altid er ude i sit ÅNDSVAGE værkstedet eller et andet latterligt sted henne. bil bil bil >< BABY BABY BABY/FORHOLD !!

ARG.

sorry

Du er velkommen til at sende mig en pb hvis du vil snakke!Jeg har selv sådan en kæreste!

Anmeld

31. maj 2011

Rockertand

Enig med Mulleunge - og I er simpelthen nødt til at få noget styr på de der umodne holdninger til det at få et barn og få afklaret helt og holdent, hvad I hver især skal bidrage med (eller det burde jo være gjort for lang tid siden).....ikke kun baseret på denne tråd, men der har været andre "udbrud", hvor man måske kunne ønske sig lidt mere eftertænksomhed og bedre kommunikation.

Om I får et velfungerende parforhold, er op til jer selv, men der skal arbejdes for det, og det skal begge parter være villige til.

Anmeld

1. juni 2011

Anette&Sophia

Mulleunge skriver:

Men er der så ikke sket en ændring siden du har valgt at få et barn emd ham ?? 

jo, i vintersæsonen, for der er ingen rally i weekenderne, og for koldt til at gå ude i værkstedet. men nu er det sommer, og der er løb hver anden weekend, og så kommer der en masse folk som der skal have lavet deres bil eller motor.

men tog mig en snak med ham igår, ( helt uden at blive hys ) - men begyndte til gengæld at tude. - men håber da det får ham til at tænke mere over det, for sagde at jeg følte jeg stod alene med at være gravid, og det blev han ikke så glad for at høre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.