slipper lige min indre djævle løs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.015 visninger
34 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Anette&Sophia

- jeg er så FUCKIN træt af altid at sidde alene om aftenen fordi min kæreste altid er ude i sit ÅNDSVAGE værkstedet eller et andet latterligt sted henne. bil bil bil >< BABY BABY BABY/FORHOLD !!

ARG.

sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

anetteb skriver:

- jeg er så FUCKIN træt af altid at sidde alene om aftenen fordi min kæreste altid er ude i sit ÅNDSVAGE værkstedet eller et andet latterligt sted henne. bil bil bil >< BABY BABY BABY/FORHOLD !!

ARG.

sorry

Århhh  Kan godt forstå det er frustrerende. 

Anmeld

31. maj 2011

serinasmor

hmmm ...

måske du skulle tage en snak med ham om det

Anmeld

31. maj 2011

Anette&Sophia

serinasmor skriver:

hmmm ...

måske du skulle tage en snak med ham om det

den har været på banen 100.000 gange før, men ja.. :/

Anmeld

31. maj 2011

Anette&Sophia

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Århhh  Kan godt forstå det er frustrerende. 

det er monster frusterende. :/

Anmeld

31. maj 2011

LC

Lyder til at du trænger til at fortælle din kæreste at du skal ud og gå en tur med en veninde en aften, så må han sidde hjemme og passe baby...

Og en anden aften skal du nok noget andet tøse hygge, så han igen skal sidde lidt hjemme...

Tror det vil være godt for ham også at skal være hjemme alene..

Og tror også det ville være rigtig godt for dig at komme ud med dine veninder, så der lige sker noget andet.. det behøver ikke være noget vildt, en gå tur er måske lige så godt som en tur i biffen..

Anmeld

31. maj 2011

serinasmor

anetteb skriver:

den har været på banen 100.000 gange før, men ja.. :/

måske .. men det dur jo ikke i længden ..

du kan jo ikke stå med det hele ...

og forholdet skal jo også plejes.. ikke kun baby

håber det skifter

Anmeld

31. maj 2011

Bom

anetteb skriver:

ARG.

sorry

Er du min tvilling???? Jeg kunne også have skrevet dette indlæg, dog uden baby.. Men forstår dig fuldt ud... I skrivende stund er han faktisk i værkstedet igen Men jeg er begyndt og være ligeglad, så finder jeg bare noget andet og lave, her til aften, efter matilde er kommet i seng, har jeg været ved og feje sand på vores nye terrasse og nu vil jeg sortere lidt tøj.. Så imens jeg surmuler lidt, får jeg da lavet lidt.. Har du ikke en interesse du kan kaste dig over??

Anmeld

31. maj 2011

Anette&Sophia

LC skriver:

Lyder til at du trænger til at fortælle din kæreste at du skal ud og gå en tur med en veninde en aften, så må han sidde hjemme og passe baby...

Og en anden aften skal du nok noget andet tøse hygge, så han igen skal sidde lidt hjemme...

Tror det vil være godt for ham også at skal være hjemme alene..

Og tror også det ville være rigtig godt for dig at komme ud med dine veninder, så der lige sker noget andet.. det behøver ikke være noget vildt, en gå tur er måske lige så godt som en tur i biffen..

vi har ikke fået baby endnu, men sådan en kommer der til november, og inden da skal det laves om. vil simpelthen ikke tilsidesættes som højgravid og senere nybagt stresset mor.

- men ja, nogle gange kører jeg også bare, bare for at kører.

Anmeld

31. maj 2011

Anette&Sophia

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Er du min tvilling???? Jeg kunne også have skrevet dette indlæg, dog uden baby.. Men forstår dig fuldt ud... I skrivende stund er han faktisk i værkstedet igen Men jeg er begyndt og være ligeglad, så finder jeg bare noget andet og lave, her til aften, efter matilde er kommet i seng, har jeg været ved og feje sand på vores nye terrasse og nu vil jeg sortere lidt tøj.. Så imens jeg surmuler lidt, får jeg da lavet lidt.. Har du ikke en interesse du kan kaste dig over??

vi har dog ingen baby endnu, men den vokser og vokser indeni mavsen :-)
- men det er så sygt. hvorfor tænker de ikke lige lidt på deres familie i hverdagen også? fair nok at de skal have lov til deres interesser, men en åndsvag bil skal bare ikke tage deres egne børns plads.
Nævner jeg noget med baby, skal emnet overståes, så vi ( eller han) kan snakke om biler, mens jeg lytter. WOW!

- men ja. interesser? kanal4 mandag-tirsdag-onsdag-torsdag. yahoo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.