anetteb skriver:
vi har ikke fået baby endnu, men sådan en kommer der til november, og inden da skal det laves om. vil simpelthen ikke tilsidesættes som højgravid og senere nybagt stresset mor.
- men ja, nogle gange kører jeg også bare, bare for at kører.
Sådan var min mand også da jeg var gravid med den første... eller ikke at han smuttede andre steder hen, han gad bare ikke rigtigt snakke om baby, fordi det var meget uvirkeligt for ham, og tror det er rigtig svært for mange mænd at forholde sig til det.. Der er jo ikke noget der ændres for ham, er jo kun dig der kan mærke maven vokser, og baby sparker....
Men min mand ændrede sig meget da jeg blev højgravid, og han kunne mærke spark på maven, og han gik endnu mere op i vores datter da hun først var født... Sådan tror jeg mange vende...
Jeg er også gravid igen, og skal have nr. 2 til november, og min mand går noget mere op i det danne gang, men har stadig lidt svært ved at forholde sig til det.. Omvendt så er han også klar over hvad der kommer til november, og glæder sig endnu mere end med den første, hvor han ikke rigtig vidste hvad han skulle glæde sig til..
Anmeld