10 måneder og ofte dårlig ånde - hvad kan det skyldes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

K&S

Gaia skriver:

Okay..hmm så ved jeg sørme ik hvad det kan være, der gør at han har dårlig ånde. Håber da det går væk med tiden.

Ja, det håber jeg da også og ellers må vi banke på hos lægen igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

DK

Der sidder ikke noget fast i næsen? Hørte engang en historie om et barn med hæslig ånde, hun stank!! Så viste det sig at dybt/usynligt i næsen sad et stort stykke skumvaskeklud! Ungen har selv proppet den derind og nu var den helt sort og rådden!

Anmeld

24. juni 2011

K&S

DK skriver:

Der sidder ikke noget fast i næsen? Hørte engang en historie om et barn med hæslig ånde, hun stank!! Så viste det sig at dybt/usynligt i næsen sad et stort stykke skumvaskeklud! Ungen har selv proppet den derind og nu var den helt sort og rådden!

Puha, det lyder godt nok klamt

Vi var hos en øre-hals-næse læge i fredags og der var intet at se eller høre

Anmeld

24. juni 2011

moars

K&S skriver:

Anton er lige knap 10 måneder og har ofte dårlig ånde...!

Han får børstet tænder morgen og aften, drikker masser af vand i løbet af dagen og spiser ofte (ca hver 3. time, hovedmåltid eller mellemmåltid).

Hvad kan det skyldes? Håber der er nogle, der kan hjælpe!

Jeg har overvejet, om han har en eller anden form for infektion/bakterie i munden

hejsa. Kan nikke genkendende til det som en anden beskriver med store mandler...

Her har min datter også store mandler....og dårlig ånde, som dog er mest udtalt som du beskriver det...efter søvn og ved længere tids brug af sut....

Det er ikke så lækkert at tænke på men ofte sætter der sig madrester på vores mandler, og det tænker jeg kunne bl.a. være en årsag især hvis man har lidt store mandler der "nemmere fanger rester"...nå de så ligger en helt nat eller middagslur med sut i munden "luftes" der jo ikke lige så meget ud, og deraf måske den forværrede lugt.

De to gange min datter f.eks. havde lungebetændelse var jeg ikke i tvivl.."betændelse" har en fuldstændig særegen lugt.

men som du selvfølgelig skriver fandt øre-næse-hals læge intet "ikke-normalt", så kan selvfølgelig ikke gå ud fra at din dreng har "store mandler"...men i hvert fald det med madresterne kan sagtens være.

Eller måske som en beskriver tendens til reflux men det tænker jeg egentlig at man ville opdage på et tidligere tidspunkt (at de har tendens til "sure opstød"...

Uha en lang smøre...men pøj pøj med det.

hilsen fra en hvis datters ånde bestemt heller ikke altid lugter af roser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.