10 måneder og ofte dårlig ånde - hvad kan det skyldes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.962 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

K&S

Anton er lige knap 10 måneder og har ofte dårlig ånde...!

Han får børstet tænder morgen og aften, drikker masser af vand i løbet af dagen og spiser ofte (ca hver 3. time, hovedmåltid eller mellemmåltid).

Hvad kan det skyldes? Håber der er nogle, der kan hjælpe!

Jeg har overvejet, om han har en eller anden form for infektion/bakterie i munden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

K&S

Slet ingen?

Anmeld

31. maj 2011

Nessie

Har desværre ingen gode råd, men hvis det bliver ved, ville en samtale med lægen måske være en god idé, kunne måske være problemer med mandler, mavesæk eller lignende

Anmeld

31. maj 2011

BellaT

Får han ofte banan? Eller bare noget med banan i? For det giver dårlig ånde, har jeg oplevet.

Anmeld

1. juni 2011

K&S

Nessie skriver:

Har desværre ingen gode råd, men hvis det bliver ved, ville en samtale med lægen måske være en god idé, kunne måske være problemer med mandler, mavesæk eller lignende

Tusind tak for dit svar, jeg tror, jeg prøver at ringe til lægen i dag

Anmeld

1. juni 2011

K&S

BellaT skriver:

Får han ofte banan? Eller bare noget med banan i? For det giver dårlig ånde, har jeg oplevet.

Nej, han får slet ikke banan - han har altid haft problemer med maven, så bananer er no-go herhjemme, men tak for svaret...!

Anmeld

1. juni 2011

Tulle28

Er han ved at få tænder? Synes min datters ånde har været lidt anderledes når der har været en tand på vej...

Anmeld

1. juni 2011

LISBETH:-)

Min storepige på snart 4 år har altid haft samme "problem". Hendes skyldes forstørrede mandler som på et tidspunkt skal fjernes. Men så længe de ikke genere hende, har vi i samråd med lægen, valgt og vente.

Anmeld

1. juni 2011

Stjernestoev

lisbeth2910 skriver:

Min storepige på snart 4 år har altid haft samme "problem". Hendes skyldes forstørrede mandler som på et tidspunkt skal fjernes. Men så længe de ikke genere hende, har vi i samråd med lægen, valgt og vente.

Jeg tænker også om det kunne være mandler.Hvis du kan komme til at kigge ned i hans mund, så kan du se om der sidder hvide belægninger på dem.

Anmeld

1. juni 2011

K&S

Tulle28 skriver:

Er han ved at få tænder? Synes min datters ånde har været lidt anderledes når der har været en tand på vej...

Hmm, ja han har fået 2 tænder indenfor den sidste måned, men jeg synes den dårlige ånde har været der længere, men nu bliver jeg da i tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.