Puha der er lang tid til i morgen tidlig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Kløver

Sender et kæmpe kram, og håber i finder den bedste vej for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Selv om du synes det er en hurtig beslutning, er jeg sikker på det er den rigtige for jer!!!

Stort knus herfra, og tillykke!!!

Tak tror bestemt også det viser sig at være den rigtige beslutning.

Som kæresten sagde igår: Så er vi jo også færdige 

Han vil kun have to.

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Sender et kæmpe kram, og håber i finder den bedste vej for jer

Tak.

Trods en stram økonomi har vi valgt at beholde det og så tage det derfra. Vi skal nok finde en løsning når tiden kommer. Vi kommer jo ikke til at have de helt store udgifter, da vi jo har alt hvad der skal bruges Det kræver bare en ekstra tremmeseng og måske lidt tøj

Anmeld

2. juni 2011

Sakris

Anonym skriver:

Til dem der skulle være interesseret

Vi har snakket det hele igennem og vendt alle fordele og ulemper og er nået frem til at vi beholder barnet.
Ved godt at det måske lyder som en hurtig beslutning, men vi ville ikke vente for længe hvisnu vi valgte aborten. 

Det bliver hårdt, men vi skal nok klare den.

Jeg forbliver anonym noget tid endnu, da jeg stadig ikke ved om der er nogen der læser med herinde som jeg kender.

Tak til de som har skrevet gode råd og fortalt deres historie. Det er været en hjælp at hører man ikke er den eneste der står/har stået i sådan en situation.

Er sikker på at I nok skal klare den, og at I har truffet det rigtige valg... Tør godt at sige mange gange tillykke med spiren, og glæder mig til at se hvem du er 

Anmeld

2. juni 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Update...

Har været vågen siden kl 04:00. Gad egentligt ikke at stå op, men kunne ikke holde mig til sidst så var nødt til at rejse mig fra min ellers så dejligt varme seng.

Fik i sammen ombæring taget en test. Og den var sgu POSITIV 

Havde egentligt forventet det, da  min krop opfører sig nødagtigt som sidste gang. Men det kom nu alligevel som en overraskelse.

Økonomien er virkelig ikke til det lige nu, men jeg ved også at jeg ikke kan få mig selv til at få det fjernet. 

Puha... what to do?!?!?!?!?!?!

Du har 9 mdr til at få rettet op på pengene 

Du har udstyret fra den første 

Du har erfaringen 

Du kan vælge at ha den 1 hjemme , i din barsel periode , det havde jeg bare nr 3 der er knap 17 mdr i mellem og det fungerede fint , ja man er da lidt træt men fordelen ved børn i rap er de kan ik rigtig huske de har været alene , og tager man den "store" med i det h*n gider så går det , vi havde hygge stund når jeg ammede med film eller bog

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Du har 9 mdr til at få rettet op på pengene 

Du har udstyret fra den første 

Du har erfaringen 

Du kan vælge at ha den 1 hjemme , i din barsel periode , det havde jeg bare nr 3 der er knap 17 mdr i mellem og det fungerede fint , ja man er da lidt træt men fordelen ved børn i rap er de kan ik rigtig huske de har været alene , og tager man den "store" med i det h*n gider så går det , vi havde hygge stund når jeg ammede med film eller bog

Har 'kun' 8 måneder, er 4+6 ifølge terminsberegneren her på siden 

Men ja det skal nok gå, det er jo ikke det helt vilde vi skal have investeret i. Vil huske det du har skrevet om at tage den store med når det er noget h*n gider, så føler h*n sig selvfølgelig ikke så overset.

Og tager da bare et år mere med søvn mangel, kan jo bare sove når ungerne er blevet ældre 

Anmeld

2. juni 2011

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

Er sikker på at I nok skal klare den, og at I har truffet det rigtige valg... Tør godt at sige mange gange tillykke med spiren, og glæder mig til at se hvem du er 

Tak. 

Der går lige lidt tid inden jeg offentliggør min identitet. Det skal lige afsløres for resten af familien inden. Alle Bedsteforældre (kæresntens og mine forældre) er informeret men man ved jo aldrig hvem der kigger med her

Men skal nok afslørere det på et tidspunkt

Anmeld

2. juni 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Har 'kun' 8 måneder, er 4+6 ifølge terminsberegneren her på siden 

Men ja det skal nok gå, det er jo ikke det helt vilde vi skal have investeret i. Vil huske det du har skrevet om at tage den store med når det er noget h*n gider, så føler h*n sig selvfølgelig ikke så overset.

Og tager da bare et år mere med søvn mangel, kan jo bare sove når ungerne er blevet ældre 

venter på 5,5 år på min sover igennem LOL

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

venter på 5,5 år på min sover igennem LOL

Hold da op... vores den første har sovet igennem længe, og h*n bliver fem måneder i morgen

Anmeld

5. juni 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Hold da op... vores den første har sovet igennem længe, og h*n bliver fem måneder i morgen

Alberte har et eller andet (flere end et) handicap , det ene gør hun ik sover ret meget , så vi nyder de dage hun gør

De andre 3 tog 11 timer i træk fra den dag vi kom hjem fra syghuset , ved sg ik lige hvad vi har manglet her LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.