Puha der er lang tid til i morgen tidlig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.990 visninger
29 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke om min mor eller en veninde eller noget er her inde så tager den lige ano i første omgang...

Har et barn på snart 5 måneder og går nu med det helt samme jag og niv i underlivet som første gang jeg fandt ud af at jeg var gravid  

Godt nok ville jeg gerne have børn tæt på hinanden, men det her er godt nok hurtigt hvis den er der. Har lige hentet en test og skal tage den i morgen tidlig.

Jeg når knap nok at komme i arbejde inden jeg eventuelt skal på barsel igen... Har pt barsel til slut november og hvis der er bonus allerede nu, så skal jeg på barsel igen allerede i start/midt januar 

Havde barel ige brug for at skrive det ned... er faktisk lidt nervøs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er det planlagt, at I er gået igang med nr. 2.

Der er 17. mdr. vores - planlagt. Jeg havde dog ikke regnet med, at blive gravid så hurtigt.

Glæder mig til opdate imorgen.

Anmeld

31. maj 2011

birthee

Kan godt forstå dig... håber for dig at du får lov at vente lidt længere, som jeg synes det lyder til du gerne vil..

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Er det planlagt, at I er gået igang med nr. 2.

Der er 17. mdr. vores - planlagt. Jeg havde dog ikke regnet med, at blive gravid så hurtigt.

Glæder mig til opdate imorgen.

Det er ikke 100 % planlagt. Har da købt p-piller, men fik dem desværre forsent til at jeg kunne være startet på dem ved sidste mens.

Men vi havde snakket om jeg lige skulle på pillen i 6 måneders tid og så kunne vi starte op igen.

Økonomien er heller ikke den stærkeste til at skulle have nummer to lige nu, men det er jo nogen man løser som det kommer

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Kan godt forstå dig... håber for dig at du får lov at vente lidt længere, som jeg synes det lyder til du gerne vil..

Ville gerne lige have vente en 6 måneders tid. Men er den der så er den der.

Det er der ikke noget at gøre ved. Så bliver vores barn bare store-x lidt før end planlagt

Men nu må vi se hvad den viser i morgen.

Anmeld

31. maj 2011

birthee

Anonym skriver:

Ville gerne lige have vente en 6 måneders tid. Men er den der så er den der.

Det er der ikke noget at gøre ved. Så bliver vores barn bare store-x lidt før end planlagt

Men nu må vi se hvad den viser i morgen.

Er sikker på det nok skal gå, selv om det skulle være tilfældet... Kommer du med en up-date når du har testet???

Anmeld

31. maj 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Ved ikke om min mor eller en veninde eller noget er her inde så tager den lige ano i første omgang...

Har et barn på snart 5 måneder og går nu med det helt samme jag og niv i underlivet som første gang jeg fandt ud af at jeg var gravid  

Godt nok ville jeg gerne have børn tæt på hinanden, men det her er godt nok hurtigt hvis den er der. Har lige hentet en test og skal tage den i morgen tidlig.

Jeg når knap nok at komme i arbejde inden jeg eventuelt skal på barsel igen... Har pt barsel til slut november og hvis der er bonus allerede nu, så skal jeg på barsel igen allerede i start/midt januar 

Havde barel ige brug for at skrive det ned... er faktisk lidt nervøs...

ih. du har brug for en krammer

kan godt forstå dig, selvom jeg ikke har prøvet samme situation.

du må give en update imorgen tidlig, jeg er her kl 8 :-)

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Skal nok komme med en update i morgen tidlig...

Kan jo ikke bare holde jer hen i uvished, når jeg har åbnet op for at der kan være noget 

Anmeld

1. juni 2011

Anonym trådstarter

Update...

Har været vågen siden kl 04:00. Gad egentligt ikke at stå op, men kunne ikke holde mig til sidst så var nødt til at rejse mig fra min ellers så dejligt varme seng.

Fik i sammen ombæring taget en test. Og den var sgu POSITIV 

Havde egentligt forventet det, da  min krop opfører sig nødagtigt som sidste gang. Men det kom nu alligevel som en overraskelse.

Økonomien er virkelig ikke til det lige nu, men jeg ved også at jeg ikke kan få mig selv til at få det fjernet. 

Puha... what to do?!?!?!?!?!?!

Anmeld

1. juni 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Update...

Har været vågen siden kl 04:00. Gad egentligt ikke at stå op, men kunne ikke holde mig til sidst så var nødt til at rejse mig fra min ellers så dejligt varme seng.

Fik i sammen ombæring taget en test. Og den var sgu POSITIV 

Havde egentligt forventet det, da  min krop opfører sig nødagtigt som sidste gang. Men det kom nu alligevel som en overraskelse.

Økonomien er virkelig ikke til det lige nu, men jeg ved også at jeg ikke kan få mig selv til at få det fjernet. 

Puha... what to do?!?!?!?!?!?!

Jeg vil ikke sige for meget her , da ingen ved noget .
Men skriv en privat besked til mig og jeg gerne vil fortælle min historie .
Jeg forstår dig fuldt ud . MEN ønsker ikk at gå i detaljer her .
Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.