Anonym skriver:
Jeg er egentligt heller ikke så meget i tvivl om at vi nok skal klare det økonomiske.
Men 'frygten' for at vi ikke kan ligger bare i baghovedet.
Glæder mig bare til kæresten kommer hjem, så jeg kan få et kæmpe stort kram af ham.
Jeres krammere hjælper også rigtig meget. Det er så dejligt når man lige pludselig sidder i sådan en situation at der er nogen der tænker på en.
hej nu har jeg selv fået to meget tæt på hinanden min den store var kun 4 mdr da jeg blev gravid slet ikke planlagt da jeg havde p-ring hvors øko var heller ikke 100 på toppen... men vi har fået sådan oki styr på det nu flytter vi får at få mere styr da vi pt har en husleje med vand varme strøm på ca 10,000 i mdr...
når men i dag er vi overlykkelig og har to dejlig spir lykke fra 09-08-09 kevin fra 24-10-10
og de har bare så meget glæde af hinanden de griner leger og hygger (som man nu kan lege når man er 7 mdr)
det eneste negativ jeg kan sige om det at have to så tæt er at for mig var det rigtig hårdt at være gravid 2 gang som endt med meget svær bækkenløsning allerede fra uge 16 og følt et stort svigt til den store....
hvis du vil vide mere skriver du bare
Anmeld