Gaver til de voksne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2008

fam.4xc

her gir vi par gaver til dem vi er sammen med juleaftenen.... når vi holder jul den 22 hos farfar er det ungerne der gir de andre voksne gaver og ungerne der får af de voksne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2008

Rahmberg.dk

Vi giver mine og kærestens forældre, samt begge vores hold søskende og deres unger.
Derudover får bedste og oldeforældre og så giver vi en lille ting til de øvrige voksne når vi holder jul med dem, ellers ikke.

Anmeld

24. november 2008

H+S Skjolgborg.

vi er i år blev egening om af vi giver kun til dem vi holder jul med + vores forældre..
Da Det andet er et stort bytte rod + her er vi jo mega mange mennesker når det er + vi er del familie osv.....
(bare en fødselsdag som er det tætte med steens.s mor og far og søsken og mine forældreog søsken og deres børn snakke vi om 53 mennesker.)
sidste år ente det med 12000 kr i jule gave og kun 150-200 til person - vores tre børn...
så vi har snakke med søsken osv osv og lave sådan så heller mere i fødselsdagsgave og give det et bang...

min veninde igellem 26 år til sommer og hendes mand er så gudforældre til begge mine to børn og dem bytte vi altid julegave med til benjamin fødselsdag i jan.....

sådan gør vi det nu her fremover...

Knus Fra Henriette

Anmeld

24. november 2008

Diana...

Her får alle gaver.

Anmeld

24. november 2008

camillawp1982

Hej

I vores familie får de nære familiemedlemmer gaver allesammen. Med mere fjerne familiemedlemmer er det kun børnene der får.

MVH Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.