Gaver til de voksne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Giver/får de voksne julegaver I jeres familier ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.019 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. november 2008

Pia.

Giver I julegaver til de voksne i familien eller er det kun børnene der får ??

Her giver og får alle - vi elsker det stadig i min familie og jeg elsker at købe gaver til mine forældre og resten af familien syntes det er rigtig hyggeligt og dejligt at glæde dem...

I min mands familie valgte de det desværre fra for nogle år siden jeg syntes det er ærgeligt, men det bestemmer de jo selv....

Hvordan hos jer ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

Mimic

børnene får lidt størrer gaver og lidt flere, mens vi voksne slår os sammen om gaver til den enkelte voksne, det giver lidt flere penge til det ,man virkelig ønsker sig

en løsning alle i familien er glade for...

fra Linda

Anmeld

20. november 2008

Bastian

Jeg har valgt at svare andet. Nogle af de voksne får gaver bl.a. min mor, stedfar, mine brødre og min mands stedfar. Min mand og jeg får også gaver fra dem. Andre udveksler vi efter aftale ikke gaver med f.eks. min mands søster og hendes mand eller min farmor og hendes mand. Så det er lidt af et puslespil at holde styr på hvem vi er på gaver med!

Anmeld

20. november 2008

Mette+Mathias

I vores familie giver vi gaver til "børnene", og barn er man indtil man får barn selv, - også selvom man er 35

Til gengæld så "mister" man også gaverne hvis man får barn allerede som 18 årig, - men så får man jo gaver til sit barn i stedet.

Derudover giver vi til bedsteforældre, oldeforældre, en onkel og min fars gamle moster, - som jo giver til enten os eller vores børn, og som ikke har hjemmeboende børn,

Det er sådan lidt ud fra devisen, at hvis vi modtager noget fra nogen, så giver vi (selvfølgelig) noget tilbage, - enten til dem selv eller til deres børn.

Anmeld

20. november 2008

charlottekri

i min familie giver vi alle hinanden gaver (i den nærmeste familie). mine søskende + partner går sammen om at købe til hinanden og til vores forældre og til vores bedstemor; derved kan vi give lidt større gaver uden at gå helt fallit
i min mands familie er der tradition for at give fætre og kusiner under konfirmationsalder julegaver, og så får vi også julegaver af dem. det synes jeg tilgengæld at der er lige i overkanten, men det er da en sød tanke

Anmeld

20. november 2008

Mikkelmusen

Kun børnene får gaver hos os. De voksne rafler så om 10-20 kr gaver senere på aftenen. Det er super hyggeligt, og nemmere at overkomme med en stram økonomi.

Anmeld

20. november 2008

Katjaro

Vores respektive forældre for gave hvad enten vi er sammen med dem eller ej.

Min bror og svigerinde får kun gave det år vi holder jul sammen. Børnene får uanset om vi er sammen eller ej.

Min svoger og hans kæreste holder vi aldrig jul sammen med - men dem er vi også på gave med hvert år (de har (og får) ingen børn)

hilsen katja

Anmeld

20. november 2008

twinboys

Selvfølgelig... Her får og giver vi alle...

Anmeld

21. november 2008

MorCamilla

I Kaspers familie:
Giver oldeforældre gaver til oldebørnene og vi giver oldeforældre fra børnene... Fætre og kusiner bytter vi gaver med de år vi holder jul sammen, ellers gør vi det ikke...

I min familie:
Giver og får vi gaver til alle/fra alle, dog med undtagelse af kusiner - når vi ikke holder jul sammen...

Ved godt at det måske virker lidt rodet, men det er nu en dejligt løsning synes jeg, ellers kommer det hurtigt til at tage overhånd med alle de gaver der skal købes og gives...

Anmeld

21. november 2008

Miamaja

NEJ. der er alligevel ikke noget de vil have.. hmm skulle lige vaere et billede af guldklumpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.