Gaver til de voksne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2008

wamse

Ja her får alle, eller det gjorde de, men min svigerinde syntes ikke at hun kunne nå/kunne overskue at sende pakkerne her ned, så hun mente at vi skulle bytte gaver i januar, sorry og det kan være jeg er for stejl, men her gives der gaver i julen, så vi skal ikke give gaver til hinanden i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jep alle får gaver. Vi har ingen i familen i aldren 3-25 år, og Jesse er detn eneste under 3

Anmeld

21. november 2008

eliasogmor

her får både voksne og børn gaver....

Anmeld

21. november 2008

Fam. Madsen

i min familie er det kune fætter og kusiner vi giver gaver også mormor og morfar

men i min mands familie er det hans søskende og besteforældre (hans søskende har ikke børn)

Anmeld

21. november 2008

Mathilde

Jeg har ikke kontakt til så meget af min familie, altså kun mor, far, bedsteforældre og søskene. Ikke onkler, kusiner osv. Så alle giver til alle i min familie

Jeg har ikke helt fundet ud af om der er system i hvad de gør i min kærestes familie

Anmeld

21. november 2008

Fam. Madsen

Familien Madsen skriver:

i min familie er det kune fætter og kusiner vi giver gaver også mormor og morfar

men i min mands familie er det hans søskende og besteforældre (hans søskende har ikke børn)

det er også kun marcus's fætter og kusiner der får... altså mine søskendes børn

Anmeld

21. november 2008

Stumpen

Jeg har svaret ja både voksne og børn får gaver, men mangler en svarmulighed der lød "ja på den ene side af familien" Mine søstre synes ikke vi voksne skulle dele indbyrdes mere... Trist, men virkelig
Anja..

Anmeld

21. november 2008

monstar99

Da hele min sviger fam er muslimer og jeg ikke selv har noget fam.
Så er det ikke så meget jul over det.
Min svigerinde som har 3børn holder "jul" og giver sine børn gaver.
Andesteg osv.
Sidste år var vi sammen med hende og der fik vi alle gaver, men i år tager de på jule rejse så der er kun min mand mig og svigermor.
Også er der jo den lille på vej så orker ikke noget i år.
Vores julegave bliver at vi snart få en søn, min svigermors bliver hun får et barnbarn mere, hvilket hun glæder sig rigtig meget til.
Så til januar vil jeg købe en barbermaskine til min mand på tilbud, og hvad han gør jeg det ved jeg jo ikke

Anmeld

21. november 2008

Balderson

Alle får gaver....

Synes det er så dejligt at give gaver juleaften..

Bruger gerne meget tid på at finde de helt rigtige gaver til folk...

Nu hvor jeg er på barsel, så mangler jeg kun 1 julegave så er jeg færdig...

For julegaver til min søn tæller ikke med.. Jeg kan nemlig slet ikke stoppe med at købe julegaver til guldklumpen

Anmeld

21. november 2008

Lullaby

Jeps, her giver vi alt og alle Når man så får barn så mister man lidt af beløbet som så går til barnet. F.eks. får min svigerinde kun 100 hvor hendes søn så får 200

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.