Julefrokost...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2008

Bastian

Jeg skal til julefrokost med mit arbejde, og det er altid uden ægtefæller. Min mand gider ikke julefrokost på sit arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

Katjaro

Udover julefrokosterne i familiens skød 1. og 2. juledag, så er jeg den eneste her i familien. Og da jeg jo er gravid - så bliver det nok ikke den vildeste julefrokost.

Men jeg arbejder et sted, hvor man godt kan more sig - selv om man er pinlig ædru.

hilsen katja 15+1

Anmeld

20. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Skal I eller jeres mand til julefrokost i år og hvordan har i det med det...

Jeg skal med mit arbejde og glæder mig rigtig meget...af gode grunde har jeg jo ingen at tage hensyn til eller bekymre mig over.

Knus Eva..

jep.. det skal vi og hvis jeg ikke var inviteret saa ville jeg have det helt fint med manden tager alene afsted, saa lange han kunne kysser med de mandlige kollegaer! ...

Anmeld

21. november 2008

MorCamilla

Anne skriver:

Aii Camilla går I så bare og hygger jer?
Åh jeg gad da godt nogle dage, at min kæreste gik hjemme med mig.

Hej Anne..
Først vil jeg lige starte med at undskylde at jeg svare på noget der ikke har noget med tråden at gøre...

Næ, det gør vi faktisk ikke rigtig, kasper er i gang med at tage kørekort til Lastbil.. Så længe han går ledig og har de 7 ugers frivalg til kursus i favforeningen, kunne han lige så godt tage det kørekort...

Knus fra Camilla..

Anmeld

21. november 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Hej Anne..
Først vil jeg lige starte med at undskylde at jeg svare på noget der ikke har noget med tråden at gøre...

Næ, det gør vi faktisk ikke rigtig, kasper er i gang med at tage kørekort til Lastbil.. Så længe han går ledig og har de 7 ugers frivalg til kursus i favforeningen, kunne han lige så godt tage det kørekort...

Knus fra Camilla..

Lad nu være søde...tråde skal i hvert fald i min verden udvikle sig, ligesom alt andet....
Knus Eva..

Anmeld

21. november 2008

Miamaja

PiaR skriver:

Min mand skal i morgen og så skal vi sammen d. 13 december...

Nej jeg er ikke spor nervøs... slet ikke...

Knus Pia, som regner med der bliver en sving-med-brysterne-julefrokost mere *GGG* HE HE....

haha...

Anmeld

21. november 2008

Pia.

Miamaja skriver:

haha...

He he.....

Anmeld

21. november 2008

Honningblomst

Min mand skal i morgen og så skal vi sammen d. 13 december...

Nej jeg er ikke spor nervøs... slet ikke...

Knus Pia, som regner med der bliver en sving-med-brysterne-julefrokost mere *GGG* HE HE....

Nemmerlig-griner- der skal sgu svinges igennem, smukke...

Anmeld

21. november 2008

Anne

PiaR skriver:

He he.....

Hvor er den skøn, hvordan får du den frem?

Anmeld

21. november 2008

MorCamilla

Eva skriver:

Lad nu være søde...tråde skal i hvert fald i min verden udvikle sig, ligesom alt andet....
Knus Eva..

Smilier.... Mange tak for det søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.