Julefrokost...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Julefrokost...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.439 visninger
34 svar
0 synes godt om
20. november 2008

Honningblomst

Skal I eller jeres mand til julefrokost i år og hvordan har i det med det...

Jeg skal med mit arbejde og glæder mig rigtig meget...af gode grunde har jeg jo ingen at tage hensyn til eller bekymre mig over.

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

twinboys

Åhhh hvad skal jeg svare... Vi skal både sammen afsted og hver for sig... Men de fleste skal vi sammen afsted så jeg har svaret sammen afsted...

Men helt okay at tage til hver sin julefrokost... Vi stoler jo på hinanden og dejligt at komme lidt ud selv...

Majbritt

Anmeld

20. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg skal afsted med mit arbejde og gider ikke have manden med. Han skal med sit arbejde og gider ikke have mig med.

Anmeld

20. november 2008

Loggidut

min husbond skal...ja vi skal så også sammen senere...
jeg har nu ingen grund til bekymring...jeg kender alle hans kollegaer, og de besøger os nu tit og ofte og flere af dem er i forhold, så nej jeg er ikke det mindste nervøs, dertil kommer der så også at jeg som regel får tjansen af at hente ham igen, når de har fået nok, og så bliver flere af hans kollegaer kørt hjem ved den lejlighed...så nej, jeg har ingen grund til bekymring, jeg har heldigvis en mand der er af den opfattelse at ude er godt, men hjemme er sgu bedst...

ha ha, kom lige til at tænke på at når jeg er ude, eller han er alene, (hvad egentlig sker sjældent) så skriver eller ringer vi altid sammen...hmmm.....så helt alene afsted er vi nok ikke alligevel...

sloggi som virkelig er glad for sin mand

Anmeld

20. november 2008

Honningblomst

Loggidut skriver:

min husbond skal...ja vi skal så også sammen senere...
jeg har nu ingen grund til bekymring...jeg kender alle hans kollegaer, og de besøger os nu tit og ofte og flere af dem er i forhold, så nej jeg er ikke det mindste nervøs, dertil kommer der så også at jeg som regel får tjansen af at hente ham igen, når de har fået nok, og så bliver flere af hans kollegaer kørt hjem ved den lejlighed...så nej, jeg har ingen grund til bekymring, jeg har heldigvis en mand der er af den opfattelse at ude er godt, men hjemme er sgu bedst...

ha ha, kom lige til at tænke på at når jeg er ude, eller han er alene, (hvad egentlig sker sjældent) så skriver eller ringer vi altid sammen...hmmm.....så helt alene afsted er vi nok ikke alligevel...

sloggi som virkelig er glad for sin mand

Dejligt....det er jo også sådan det burde være....desværre er der vidst bare alt for mange der nyder at spise ude ind imellem...
Knus...

Anmeld

20. november 2008

MetteT

Vi skal til nogle fælles med familie og så ska min mand alene afsted med sit arbejde... Men der er sgu ikk noget at være bekymret for... Eller det ved man jo aldrig 100% men jeg er nu meget rolig...
-Mette

Anmeld

20. november 2008

MorCamilla

Vi skal slet ikke til nogle juelfrokoster, da jeg går hjemme og Kasper er abejdesløs lige pt...

Anmeld

20. november 2008

Anne

MorCamilla skriver:

Vi skal slet ikke til nogle juelfrokoster, da jeg går hjemme og Kasper er abejdesløs lige pt...

Aii Camilla går I så bare og hygger jer?
Åh jeg gad da godt nogle dage, at min kæreste gik hjemme med mig.

Anmeld

20. november 2008

Anne

Hejsa
Min kæreste skal til julefrokost med sine venner i denne weekend. Og jeg skal om nogle uger alene med mine veninder. Jeg håber virkelig, at han få hygget sig og "drenget" for det er meget lidt at han har tid til det i hverdagen. Så jeg glæder mig på hans vegne over, at han skal hygge med drengene.

Jeg kan rigtig godt lide at være afsted med min kæreste til både fest og spisning med venner, men nogle gange er det rart for os begge at få snakket igennem med hver vores venner.

KH
Anne

Anmeld

20. november 2008

Fam. Madsen

hejsa

vi skal samme af sted til familie julefrokst.. og manden skal med sit arbejde og det har jeg det fint med.. vi stoler på hinanden og jeg ved at det er mig han kommer hjem til om aften...

knus Sandra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.