Julefrokost...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2008

ekzunz

Jeg skal til julefrokost med arbejdet. Men det er nu nok den mest stille julefrokost man kan forestille sig. Det er en fredag fra kl. 13 til ca. 17-18, så får vi lidt god mad, leger pakkeleg og snakker - og så kører vi alle 7 hjem bagefter - der kan ski ikke ske det store der

Min kæreste gider ikke firma-julefrokoster, så han bliver hjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2008

linemus

Hvad så hvis man ikke skal til julefrokoster, men ellers sagtens kan tage afsted hver for sig?

Her er ingen planer om julefrokost nogen steder. Måske min mand skal med sit arbejde, men jeg har ikke hørt noget endnu - de er altid i sidste øjeblik. Men derfor kan vi altså godt tage afsted hver for sig ved andre lejlighed.

- Line

Anmeld

20. november 2008

wamse

Jeg skal afsted til tøsejulefrokost på lørdag, min mand skal ikke afsted iår, vi tager ALDRIG afsted i byen sammen, men nu er det også meget sjældent at jeg generelt tager i byen, har været det 1 gang i år.

Anmeld

20. november 2008

heaven

vi skal afsted hver for sig med vores arbejdspladser og 3 sammen, hvoraf 2 er familie-tamtam og egentlig bare er alm hygge med julefrokostmad den sidste er med vores venner, og det plejer altid at blive en værre "abefest", hehe

Jannie

Anmeld

20. november 2008

fam.4xc

Claes skal næste fredag med arbejdet hvor der også er lagt team building ind over... og man kan overnatte hvis man vil... Claes kommer dog hjem.. og jeg skal også op i weekend vagt så han skal ku være på overfor pigerne for de er vist ligeglade med at deres far har været til julefrokost ;-)

Jeg skal på juletur med min pigeklub første lørdag i dec, hvor vi tager til byen, shopper, drikker lidt dagen igennem og spiser god mad et sted om aftenen... Det gør vi hvert år.. og har også en sommertur...

Det samme har Claes´s Herreklub også.

Familie julefrokosten har vi i år meldt fra, for jeg skal arbejde 24 & 25 og vi vil gerne ha en dag sammen alene bare os 4 også..

Anmeld

20. november 2008

Lise

Jeg skal til julefrokost på mit arbejde i december - og det bliver super. SÅ skal der festes!!! For man forstår virkelig at feste der hvor jeg arbejder (....revisorer er ikke NØDVENDIGVIS kedelige )

Min kæreste skulle også afsted med sit arbejde, men han gider ikke Til gengæld holder han en julefrokost med sine kammerater d. 20. december, hvro Simon og jeg er flygtet hjem til mine forældre på juleferie.. Så kan han ha' alle de tømmermænd han vil d. 21. uden jeg går rundt og er sur

Anmeld

20. november 2008

linemus

Hov, det passer ikke, at jeg ikke skal til julefrokost Det er bare først i januar, så jeg havde glemt det. Det er med mødrene fra min første mødregruppe (vores mødregruppe-børn er 4 år nu). Glæder mig meget til at vi kan snakke uden børn og være tossede

Anmeld

20. november 2008

Mimic

Vi skal afsted hver for sig og herhjemme er der ingen grund til at nogen af os bekymrer os for hvad den anden nu kan finde på at lave af ulykker, på kærestens arbejde, skal de ud og køre gokart og der bliver sjældent drukket ret meget, og desuden er det kun mandlige kollegaer han har.
for mit vedkommende bliver julefrokosten holdt en torsdag, og jeg skal på arbejde fredagen efter fra kl 08.00, desuden er vi kun kvinder ansat.

så ingen bekymrede miner herfra

Fra Linda

Anmeld

20. november 2008

Pia.

Min mand skal i morgen og så skal vi sammen d. 13 december...

Nej jeg er ikke spor nervøs... slet ikke...

Knus Pia, som regner med der bliver en sving-med-brysterne-julefrokost mere *GGG* HE HE....

Anmeld

20. november 2008

Mette+Mathias

Ja, jeg skal afsted med arbejdet den 19/12, har skiftet arbejde i år, så ved ikke hvordan det bliver, - men ihvertfald ikke "noget med noget", - for der er 2 mænd på nogle og halvtreds og næsten 60 ansat, resten er kvinder.

Det er ikke rigtig fordi jeg gider så tæt på jul, - men synes jeg er nødt til at være lidt social nu jeg er ny.

Min mand er selvstændig og har ingen ansatte, så han bliver snydt for julefrokost hvert år *gg*

2. juledag skal vi til svigermor og svigerfar, med resten af familien, og 1. juledag tager vi ingen steder og inviterer ikke nogen! (og moar her holder pc'en slukket heeeele dagen!).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.