mærkelig mavefornemmelse ang. gæstedagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

LinLin

Anonym skriver:

det er netop også det jeg giver det... en chance...

men havde lige brug for at komme ud med mine tanker.. inden den mave slog helt knuder

Ja - det synes jeg er fint!

Min kommentar var til Dictes mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Carina:-)

Dictes mor skriver:

Jeg kan kun tale for mig selv, og hvis jeg havde det ligesom du har det ligenu, så hentede jeg min pige. Jeg er måske nok meget pyldret, men det vil jeg have lov til at være, det er min ret som mor... Og man skal være helt tryg ved dem, som passer ens allermest dyrbare.

Enig.

Mavefornemmelse skal man ikke ignorere.

Og at der er beskidt,gør det ikke bedre....

Anmeld

30. maj 2011

SaraLM

Hvordan er det gået? Har du hentet den lille og hvordan er indtrykket herefter?

Anmeld

30. maj 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Min dreng er i gæstedagpleje idag, og jeg har bare den mærkeligste mavefornemmelse - og den er utilpas...

Jeg går hjemme og grunden til at han er i dagpleje er at jeg har utrolig dårlig ryg og har brug for den aflastning, og idag har jeg en dårlig ryg dag så har virkelig behov for det... men! Mit barn kommer nu altid i første række hvis det er!

Men jeg havde bedt om gæstedagpleje idag og det var en ny en istedet for den faste gæstedagplejer..

Nå men min dreng vågner tidligere end han plejer, vi står op, hygger, spiser, leger og gør os klar og kører så... min normale dagpleje tid er fra 6.30 - ja.. han er der aldrig så sent om eftermiddagen ..

Jeg er så ovre hos hende kl.6.50 ca. og der er bare stille, og da døren bliver åbnet ser jeg en der ligner noget fra en tosse anstalt... jeg spørger om hun er dagplejer og hun svarer "Ja, men i skulle da ikke komme nu jeg har først åbent fra kl.7 af og jeg har fået at vide i først kom kl.7.30!!"..  jeg bliver fuldstændig mundlam og underskylder på livet løs (har jeg ikke fået noget besked om overhovedet!)..

Nå, men vi kommer ind og jeg oplyser lidt om min dreng og hvad vi har med osv. og hun siger næsten ingenting... vi går ind og jeg ser "legehjørnet"... alt legetøjet er bare smidt i et hjørne, ingen system og det er virkelig "beskidt - rodet"... hun skynder sig at fjerne noget "snavs" der ligger på gulvet som min dreng kan tage i munden - gad vide hvor meget mere af det der ligger der tænker jeg...

Men min dreng falder hurtigt til og leger.. og jeg vælger at give det et forsøg.. og da jeg tager afsted står han også bare og vinker i døren...

Men FØJ hvor har jeg bare skidt over jeg ikke bare tog ham med hjem igen... aner ikke lige hvad jeg skal stille op... kan ikke finde ro.. har en mærkelig mavefornemmelse, men jeg skal vel også give det en chance?

åh ha...

Kan forstå du havde en mærkelig fornemmelse, jeg havde nok haft det på samme måde...

Men kan ikke forstå hun siger i kommer for tidligt, for gæste dp skal da åbne på samme tid som din normale dp... Hvad hvis du skulle på arbejde kl. 7, og derfor er nødt til at aflevere kl. 06,30?? det forstår jeg slet slet ikke...

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Hvordan er det gået? Har du hentet den lille og hvordan er indtrykket herefter?

Jeg har hentet den lille, og han har haft det fint derovre... spist og sovet fint og alt er gået godt...

Dog bryder jeg mig stadig ikke om stedet...

Kontaktede iøvrigt dagplejekontoret vedr. denne misforståelse... og de sagde at normalt havde gæstedagplejerne de samme åbningstider som man er visiteret til.. men der er blevet sagt (af en eller anden?) at jeg først afleverer efter kl.7 og derfor kunne jeg godt få hende her... har sagt at det håber jeg ikke sker igen da det er en træls situation, og det er givet videre til dagpleje pædagogen i mit område så de har mere fokus på det... der skal være klare linjer om hvornår de har åben og hvornår man evt. skal aflevere eller lign.

Anmeld

30. maj 2011

Mikkelmusen

Anonym skriver:

Jeg har hentet den lille, og han har haft det fint derovre... spist og sovet fint og alt er gået godt...

Dog bryder jeg mig stadig ikke om stedet...

Kontaktede iøvrigt dagplejekontoret vedr. denne misforståelse... og de sagde at normalt havde gæstedagplejerne de samme åbningstider som man er visiteret til.. men der er blevet sagt (af en eller anden?) at jeg først afleverer efter kl.7 og derfor kunne jeg godt få hende her... har sagt at det håber jeg ikke sker igen da det er en træls situation, og det er givet videre til dagpleje pædagogen i mit område så de har mere fokus på det... der skal være klare linjer om hvornår de har åben og hvornår man evt. skal aflevere eller lign.

må jeg være så fræk og spørge hvad det er du ikke synes om ved stedet?

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Mikkelmusen skriver:

må jeg være så fræk og spørge hvad det er du ikke synes om ved stedet?

det må du ihvertfald...

1. Så er det en ekstrem uoverskuelig legeplads/have, som er overbegroet med alt muligt... halvdelen er hegnet ind, men børnene kan i teorien med 2 sekunders uopmærksomhed løbe rundt om hegnet og ud på vejen...

2. Der stod så mange ting og genstande overalt udenfor at det var uoverskueligt hvad der kunne være farligt og ikke farligt....

3. indenfor var der meget rodet og igen var der så mange ting og genstande at man ikke kunne finde ud af hvad der var farligt og ikke farligt...

Det er sådan nogle ting jeg sætter pris på ved en dagpleje mor, at det er sikkert for mit barn at være der..

Er jeg forkert på den?

Anmeld

30. maj 2011

SaraLM

Jeg synes det er fint du reagerer på din fornemmelse for stedet - og jeg kan stadig ikke forstå hun ikke var klar 10 min inden hun åbner...

Men godt barnet har det godt og ikke har lidt overlast - det er jo det vigtigste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.