Anonym skriver:
Min dreng er i gæstedagpleje idag, og jeg har bare den mærkeligste mavefornemmelse - og den er utilpas...
Jeg går hjemme og grunden til at han er i dagpleje er at jeg har utrolig dårlig ryg og har brug for den aflastning, og idag har jeg en dårlig ryg dag så har virkelig behov for det... men! Mit barn kommer nu altid i første række hvis det er!
Men jeg havde bedt om gæstedagpleje idag og det var en ny en istedet for den faste gæstedagplejer..
Nå men min dreng vågner tidligere end han plejer, vi står op, hygger, spiser, leger og gør os klar og kører så... min normale dagpleje tid er fra 6.30 - ja.. han er der aldrig så sent om eftermiddagen ..
Jeg er så ovre hos hende kl.6.50 ca. og der er bare stille, og da døren bliver åbnet ser jeg en der ligner noget fra en tosse anstalt... jeg spørger om hun er dagplejer og hun svarer "Ja, men i skulle da ikke komme nu jeg har først åbent fra kl.7 af og jeg har fået at vide i først kom kl.7.30!!".. jeg bliver fuldstændig mundlam og underskylder på livet løs (har jeg ikke fået noget besked om overhovedet!)..
Nå, men vi kommer ind og jeg oplyser lidt om min dreng og hvad vi har med osv. og hun siger næsten ingenting... vi går ind og jeg ser "legehjørnet"... alt legetøjet er bare smidt i et hjørne, ingen system og det er virkelig "beskidt - rodet"... hun skynder sig at fjerne noget "snavs" der ligger på gulvet som min dreng kan tage i munden - gad vide hvor meget mere af det der ligger der tænker jeg...
Men min dreng falder hurtigt til og leger.. og jeg vælger at give det et forsøg.. og da jeg tager afsted står han også bare og vinker i døren...
Men FØJ hvor har jeg bare skidt over jeg ikke bare tog ham med hjem igen... aner ikke lige hvad jeg skal stille op... kan ikke finde ro.. har en mærkelig mavefornemmelse, men jeg skal vel også give det en chance?
åh ha... 
Kan forstå du havde en mærkelig fornemmelse, jeg havde nok haft det på samme måde...
Men kan ikke forstå hun siger i kommer for tidligt, for gæste dp skal da åbne på samme tid som din normale dp... Hvad hvis du skulle på arbejde kl. 7, og derfor er nødt til at aflevere kl. 06,30?? det forstår jeg slet slet ikke...