mærkelig mavefornemmelse ang. gæstedagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.732 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. maj 2011

Anonym trådstarter

Min dreng er i gæstedagpleje idag, og jeg har bare den mærkeligste mavefornemmelse - og den er utilpas...

Jeg går hjemme og grunden til at han er i dagpleje er at jeg har utrolig dårlig ryg og har brug for den aflastning, og idag har jeg en dårlig ryg dag så har virkelig behov for det... men! Mit barn kommer nu altid i første række hvis det er!

Men jeg havde bedt om gæstedagpleje idag og det var en ny en istedet for den faste gæstedagplejer..

Nå men min dreng vågner tidligere end han plejer, vi står op, hygger, spiser, leger og gør os klar og kører så... min normale dagpleje tid er fra 6.30 - ja.. han er der aldrig så sent om eftermiddagen ..

Jeg er så ovre hos hende kl.6.50 ca. og der er bare stille, og da døren bliver åbnet ser jeg en der ligner noget fra en tosse anstalt... jeg spørger om hun er dagplejer og hun svarer "Ja, men i skulle da ikke komme nu jeg har først åbent fra kl.7 af og jeg har fået at vide i først kom kl.7.30!!"..  jeg bliver fuldstændig mundlam og underskylder på livet løs (har jeg ikke fået noget besked om overhovedet!)..

Nå, men vi kommer ind og jeg oplyser lidt om min dreng og hvad vi har med osv. og hun siger næsten ingenting... vi går ind og jeg ser "legehjørnet"... alt legetøjet er bare smidt i et hjørne, ingen system og det er virkelig "beskidt - rodet"... hun skynder sig at fjerne noget "snavs" der ligger på gulvet som min dreng kan tage i munden - gad vide hvor meget mere af det der ligger der tænker jeg...

Men min dreng falder hurtigt til og leger.. og jeg vælger at give det et forsøg.. og da jeg tager afsted står han også bare og vinker i døren...

Men FØJ hvor har jeg bare skidt over jeg ikke bare tog ham med hjem igen... aner ikke lige hvad jeg skal stille op... kan ikke finde ro.. har en mærkelig mavefornemmelse, men jeg skal vel også give det en chance?

åh ha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

SaraLM

Ville nok give det en time eller to - og så køre derover igen og se til ham.
Hvis du stadig synes det virker "forkert" så tag ham da med hjem igen!

Anmeld

30. maj 2011

Mi

I dp forsvar så er hun nok også lidt rundt på gulvet over at i kom før hun havde fået at vide. Måske får hun normalt først børn kl 7,30 eller 8, og så skal hendes hjem jo ikke være klart kl 6.50. Det kan jo være at hendes rutine er at rydde op og gøre rent den sidste halve time inden børnene kommer.

Mon ikke din søn har det fint, og så må du jo få en snak med hende i eftermiddag

Anmeld

30. maj 2011

B&J

Det med i skal møde kan jo være en fejl.. men at der er beskidt nu har jeg jo ikke selv set det men lyder ikke dejligt

men måske skulle du give det en chance og hvis du ikke syntes det her funker så sør for der er en anden du kan få din dreng passet hos næste gang...

vi har nemlig også fravalgt en af vores gæsteplejer da vores søn nægtede af spise og drikke hos hende og da vi hentede ham den sidste dag havde han 39.5 i feber og det havde hun ikke set

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

I dp forsvar så er hun nok også lidt rundt på gulvet over at i kom før hun havde fået at vide. Måske får hun normalt først børn kl 7,30 eller 8, og så skal hendes hjem jo ikke være klart kl 6.50. Det kan jo være at hendes rutine er at rydde op og gøre rent den sidste halve time inden børnene kommer.

Mon ikke din søn har det fint, og så må du jo få en snak med hende i eftermiddag

det kan selvfølgelig være rigtigt.. men puha.... den er bare svær... jeg håber da at det bare var morgen rod og morgen forvirring... for sikke da en knude der sidder i maven...

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det med i skal møde kan jo være en fejl.. men at der er beskidt nu har jeg jo ikke selv set det men lyder ikke dejligt

men måske skulle du give det en chance og hvis du ikke syntes det her funker så sør for der er en anden du kan få din dreng passet hos næste gang...

vi har nemlig også fravalgt en af vores gæsteplejer da vores søn nægtede af spise og drikke hos hende og da vi hentede ham den sidste dag havde han 39.5 i feber og det havde hun ikke set

Jeg har fravalgt to dagplejere allerede... den ene fordi der startede han hos som alm. dagplejemor, men tilliden røg og den anden fordi jeg kender hende privat (uvenskab) ... så tænker bare.. suk.. skal jeg til at frabede en mere? og er det mig der er for pyller?

Det var bare den attitude hun havde.. og når så man møder en med den attitude, ser man også bare med et skævt syn på alt det andet...

Hvis nu hun havde mødt mig med godt humør og godt initiativ.. så havde jeg måske set igennem "rodet"...

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

SaraLM skriver:

Ville nok give det en time eller to - og så køre derover igen og se til ham.
Hvis du stadig synes det virker "forkert" så tag ham da med hjem igen!

Jeg ved han ligger og sover nu... eller det håber jeg... og man kan vel ikke bare komme brasende for lige at ville kigge?

Anmeld

30. maj 2011

B&J

Anonym skriver:

Jeg har fravalgt to dagplejere allerede... den ene fordi der startede han hos som alm. dagplejemor, men tilliden røg og den anden fordi jeg kender hende privat (uvenskab) ... så tænker bare.. suk.. skal jeg til at frabede en mere? og er det mig der er for pyller?

Det var bare den attitude hun havde.. og når så man møder en med den attitude, ser man også bare med et skævt syn på alt det andet...

Hvis nu hun havde mødt mig med godt humør og godt initiativ.. så havde jeg måske set igennem "rodet"...

jamen som hun sagde skulle du jo først møde næsten 2timer efter og jeg ville sku også se vild ud i hovede og træt og ikke sige særlig meget hvis du mødte så tidligt for jeg snakker meget lidt om morgen og vil bare gerne nulle rundt og der var beskidt det kunne være hun ville gøre rent inden i kom....

måske skal du se tiden an og se hvad der sker når du henter din søn og ser om han er glad og tilfreds

Anmeld

30. maj 2011

LinLin

Nu er han kommet afsted og du skriver han faldt til med det samme Jeg ville bare hente så tidligt som muligt!

I øvrigt med tiderne... Da David gik i dagpleje var det sådan at når hans faste dagplejer havde fri eller var syg, så havde han stadig de samme "tider" - altså selvom gæstedagplejeren normalt lukkede 15.30 om fredagen så havde David ret til at være der til 16 fordi det var der den faste lukkede. Troede da det var sådan over alt - ellers kan det da blive noget være rod for forældrene

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen som hun sagde skulle du jo først møde næsten 2timer efter og jeg ville sku også se vild ud i hovede og træt og ikke sige særlig meget hvis du mødte så tidligt for jeg snakker meget lidt om morgen og vil bare gerne nulle rundt og der var beskidt det kunne være hun ville gøre rent inden i kom....

måske skal du se tiden an og se hvad der sker når du henter din søn og ser om han er glad og tilfreds

altså i teorien skulle hendes hjem jo stå klart 10 minutter efter, for det er hendes offentlige åbningstid?

og 40 minutter efter var jo så der jeg åbenbart skulle have dukket op?

Men ja, håber da jeg får em anden oplevelse af hende når jeg henter min dreng....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.